Gjest Opa Skrevet 11. juni 2007 #1 Del Skrevet 11. juni 2007 Beskriv hvor god du er i engelsk, på engelsk. Jepp, dette skulle jeg hjelpe min kjære søster med/hjelpe til å formulere, men da jeg fortsatt er litt skadet etter å ha sett på "The julekalender" er jeg visst ikke til mye hjelp. Hvordan ville du beskrevet hvor god du er i engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wer Skrevet 12. juni 2007 #2 Del Skrevet 12. juni 2007 Eeh, det kommer vel an på hvor god hun er i engelsk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frey Skrevet 12. juni 2007 #3 Del Skrevet 12. juni 2007 Hvor god jeg er i engelsk? Fluent Hvor god hun er i engelsk? Aner ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 12. juni 2007 #4 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) I'm not very good, but I certainly speak better then Petter Solberg. Endret 12. juni 2007 av Alou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 12. juni 2007 #5 Del Skrevet 12. juni 2007 Hvor god jeg er i engelsk? Fluent Hvor god hun er i engelsk? Aner ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 12. juni 2007 #6 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg vil si at jeg er "near native", pga. utdanningen min. Men for å väre genuint tospråklig, må man ha lärt språket som barn, ikke gjennom skolegang. Jeg har tatt noen få korrektur/språkvaskoppdrag, men gav fort opp fordi det viste seg at det var mer arbeid enn det var verdt; joda, ord og setninger var i og for seg "korrekte", men formuleringene var allikevel norske, og for å få bra språk, måtte jeg skrevet om hele greia. Og for å kunne gjöre det, må man i tillegg har inngående kunnskap om temaet. Enden på visa er at jeg nå kun tar korrekturoppdrag for venner, på frivillig basis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 12. juni 2007 #7 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg er sånn tålig. Jeg gjør meg forstått men kunne ønske jeg var bedre. Ofte er det sånn at jeg tror ikke jeg er så god og blir nærvøs hvis jeg snakker med noen engelskmenn og defor snakker dårligere enn jeg egentlig gjør. Men nå kommer jo masse turister så jeg må få skjerpet meg litt. Det rare er jo at når jeg synger etter sanger høres det jo helt likt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå