Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Urgh, jeg prøver nå å bestille pakkereise hos apollo via nettet. Grunnprisen ar litt over 3000kr. Men så kommer det masse sånne tilleggsgreiser ( transfer, forsikring osv.... ) som lett kommer opp til 4000kr . Jeg ser at disse tillegssgreiene kan "krysses" av, og det har jeg gjort. Men det er 2 ting som ikke går an å ta bort. De er liksom regnet med inn automatisk for meg. Det er mat på flyet og novair+. Siden vi resier mange, går det lett opp tilsammen over 1000kr, til noe vi absolutt ikke trenger. Urgh..... er det ikke feil at de automatisk setter inn disse utgiftene?!!! Novair+??!!! jeg trenger ikke det jeg.
Karambole Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Det høres ut som om alle andre seter på flyet er fyllt opp, så det bare er pluss-seter igjen. Hvis det gjelder en reise i løpet av sommeren så er det ikke utenkelig. Men det kan nok Apollo svare på
Gjest Gjest_gjest1_* Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Det høres ut som om alle andre seter på flyet er fyllt opp, så det bare er pluss-seter igjen. Hvis det gjelder en reise i løpet av sommeren så er det ikke utenkelig. Men det kan nok Apollo svare på Ring Apollo og be dem slette bestillingen på mat. Det måtte vi gjøre da vi gjorde bestilling med dem i fjor. Oppdaget ikke disse "lureriene" før etter at vi hadde gjort bestillingen, men vi fikk gjort det om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå