Gå til innhold

tvinges til å betale mer?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Urgh, jeg prøver nå å bestille pakkereise hos apollo via nettet. Grunnprisen ar litt over 3000kr. Men så kommer det masse sånne tilleggsgreiser ( transfer, forsikring osv.... ) som lett kommer opp til 4000kr :sur: . Jeg ser at disse tillegssgreiene kan "krysses" av, og det har jeg gjort. Men det er 2 ting som ikke går an å ta bort. De er liksom regnet med inn automatisk for meg. Det er mat på flyet og novair+. Siden vi resier mange, går det lett opp tilsammen over 1000kr, til noe vi absolutt ikke trenger.

Urgh..... :frustrert: er det ikke feil at de automatisk setter inn disse utgiftene?!!!

Novair+??!!! :sur: jeg trenger ikke det jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om alle andre seter på flyet er fyllt opp, så det bare er pluss-seter igjen. Hvis det gjelder en reise i løpet av sommeren så er det ikke utenkelig. Men det kan nok Apollo svare på :)

Gjest Gjest_gjest1_*
Skrevet
Det høres ut som om alle andre seter på flyet er fyllt opp, så det bare er pluss-seter igjen. Hvis det gjelder en reise i løpet av sommeren så er det ikke utenkelig. Men det kan nok Apollo svare på :)

Ring Apollo og be dem slette bestillingen på mat. Det måtte vi gjøre da vi gjorde bestilling med dem i fjor. Oppdaget ikke disse "lureriene" før etter at vi hadde gjort bestillingen, men vi fikk gjort det om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...