Gjest Gjest_Molly_* Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Skal pusse opp rom til babyjenten min, og trenger tips på en fin rosafarge som kan passe Tenker i retning av en blek-rosa. (gjerne tips om andre feminine farger også). Noen som kan noen fargenavn, evt. fargekoder (og kanskje til og med link til en side som viser fargen? Og en ting til... skal ha "beverplater" (tror det heter noe sånnt) på veggene, slike som ser ut som trevegger når de er malt). Ville dere da hatt hvitmalt tretak eller gipstak? Tror jeg går for gipstak, men er litt usikker. Noen som har noen meninger?
Gjest -eline- Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Og en ting til... skal ha "beverplater" (tror det heter noe sånnt) på veggene, slike som ser ut som trevegger når de er malt). Ville dere da hatt hvitmalt tretak eller gipstak? Tror jeg går for gipstak, men er litt usikker. Noen som har noen meninger? Hvis du skal ha fake panel på veggene så må du ikke finne på å ta tretak. Sånn generelt sett så ville jeg alltid gått for gipstak.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Hvorfor ikke gipstak.. bare sånn av nysgjerrighet?
Imax Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Har malt veggen til jenta mi, i flott himmelfarge med hvite skyer på! Ble strålende flott, og noe annet enn ALT DET EVINNELIGE ROSA!!!! Men det er nå bare min mening....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå