Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Ja, noen som har sett sånn noen steder? Vet at det finnes i Stompa-serien, men har ikke råd til å betale 10.000,- for en seng. Og så har jeg sett noe som likner hos Møbelringen, men vil gjerne ha litt mer å velge i før jeg begynner å innrede eget rom til prinsessen
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Noen innom her i dag som vet? Skattepengene er jo her snart, så vi begynner å få det travelt
Grønt blad Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 (endret) Vet ikke helt om de har akkurat det du er på jakt etter, men kanskje du finner noe hos IKEA. De har i alle fall loftsenger, pulter og sofaer der, men var kanskje ikke helt det du ønsket... Endret 12. juni 2007 av Grønt blad
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Jeg tenker på sånn seng der første etasje av senga består av et lite bord/liten pult og en liten sofa som kan foldes ut til ekstraseng når prinsessa har overnattingsgjester, og andre etasje er seng. Er ikke så god til å forklare, håper jeg fikk sagt det forståelig nå Takk for tips om IKEA, men nærmeste butikk er dessverre 12 timers kjøring unna
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå