Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd det hos en homeopat eller lignende? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jepp. Hva lurer du på?

Fikk du noe positivt ut av det? Altså, hvordan var resultatene, og om det var noe negativt med resultatene av testen, ble du bedre etter behandlingen? :)

Gjest SuperMoo
Skrevet

Det kostet noen kroner, men jeg syns det var verdt det. Fikk bedre innsikt i hvordan det står til med kroppen min. Og analysesvaret ga meg noen aha-opplevelser.

Hadde flyttet til England da jeg fikk resultatet så jeg fikk ikke kjøpt noe av det de anbefalte, hadde ikke tenkt å gjøre det uansett, men jeg prøver å få i meg mer av det testen sa jeg manglet.

Spiser sunnere nå og er mer obs på hva jeg får i meg.

Skrevet

Takk for svar :) Kan jeg spørre, var det noen spesiell grunn til at du tok testen?

Gjest SuperMoo
Skrevet

Vel, man kan vel si at jeg er en helsefreak, er veldig opptatt av å være sunn. Og så var jeg lei av kviser og depresjon så jeg tenkte kanskje det var mulig å finne en løsning på de problemene ved å ta en test.

Testen viste at det står ganske bra til med meg, dog manglet jeg kalsium, magnesium og vitamin b6.

Fikk og vite at jeg har høy forbrenning og at det virket som om jeg hadde stresset mye over lang tid. Noe som stemte på en prikk!

Fikk tips om hva slags mat jeg burde spise mer eller mindre av osv.

Skrevet

Okey :) Jeg vurderer å prøve det selv, skal til homeopat på torsdag.

Gjest SuperMoo
Skrevet

Som sagt så syns jeg det var verdt pengene. :Nikke: Men jeg ville ikke kjøpt alle tilskuddene fra den du tar testen hos, koster som regel mye mer enn andre plasser!

Skrevet
Som sagt så syns jeg det var verdt pengene. :Nikke: Men jeg ville ikke kjøpt alle tilskuddene fra den du tar testen hos, koster som regel mye mer enn andre plasser!

Takk for tipset :)

Skrevet

Nå har homeopaten klippet av litt hår og skal sende til USA. Det blir spennende å se hva resultatene blir.

Skrevet

hva er dette ? hvor får man gjort det ?

Skrevet
hva er dette ? hvor får man gjort det ?

Du kan ta en titt på haranalys.se :)

Skrevet

takker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...