wondergirl Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Går det an å bade på "hytteøyene" Nakholmen, Bleikøya og Lindøya selv om man ikke har hytte der? Jeg kjenner til allemannsretten, men jeg lurer på om det er fint å sole seg og bade der, eller om man er nødt til å legge seg til tett innpå noens hytte, noe jeg ikke har så veldig lyst til. Synes det blir så trangt om plassen på Hovedøya og har lyst til å utforske nye badeplasser...
Hobgoblin Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Har du vært på Gressholmen og Rambergøya? Der er det mer bademuligheter enn på Hovedøya. Vil ha alle vekk fra Hovedøya, vil ha den for meg selv...
wondergirl Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 Ja, har vært på både Gressholmen og Langøyene, men jeg lurte litt på de hytteøyene, hvordan det er der. Hvor ligger Rambergøya? Hehe, jeg vil også gjerne ha alle bort fra Hovedøya, men de reiser dit likevel ;-)
Hobgoblin Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Ja, har vært på både Gressholmen og Langøyene, men jeg lurte litt på de hytteøyene, hvordan det er der. Hvor ligger Rambergøya? Hehe, jeg vil også gjerne ha alle bort fra Hovedøya, men de reiser dit likevel ;-) Ja, teite folkene, kan de ikke bare holde seg unna go'øya? Rambergøya er forbundet med Gressholmen. Du må gå over en slags molo, og så er du på en helt ny øy. Ganske ok, og ikke så full som Gressholmen.
wondergirl Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 Åja! Jeg trodde det var Gressholmen det også, jeg! Så da har jeg jo til og med vært der! Men det er fint der, da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå