Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Zenovka
Skrevet

SL stopper når det står "Verifying protocol version" *grrr* Så kommer det "unable to connect, try again later". Har satt sånn at brannmuren skal tillate SL, men hva mer kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som brannmur.. Du får opp bildet på innloggingssiden, og ser det står "online" oppe i høyre hjørne på den siden du skal logge inn fra?

Gjest Irmelin
Skrevet

Jeg har nøyaktig det samme problemet.

Skrevet

Hvis man er sikker på at det ikke er brannmur, har jeg ingen andre tips enn å installere programvaren på nytt og se om det hjelper.

• 3 uker senere...
Gjest Tweek
Skrevet

Jeg kommer heller ikke inn.. Jeg registrerte meg nettopp og har installert den tingen. Kommer opp SL programmet og nederst i venstre hjørne hvor jeg skal logge meg inn. Men det kommer opp at second life kanskej har fryst, så kommer det opp en beskjed at innlogging har feilet og min konto har blitt disablet (husker ikke hva det betyr).. Hva skjer a?

Skrevet

Den med at secondlife kanskje har frosset er helt vanlig. Den får vi alle sammen for det går litt tregt mens det laster inn. Men det med at innlogging har feilet er ikke vanlig å få.

Gjest Tweek
Skrevet

Men det gikk ikke tregt sånn sett, den "baren" ble halveisfylt opp ganske fort så fikk jeg beskjeden om at den var frossen. Men jeg logget inn med en gang registreringen var i orden. Er det noe jeg må vente på?

Skrevet

Nei, du skal komme inn med en gang. Det gjorde i allfall jeg.

Gjest Tweek
Skrevet

Ok, men kan det være noe annet da som gjør at jeg ikke kommer inn?

Skrevet (endret)

Må være det, for jeg prøvde nå - bare for å se og jeg kom rett inn.

Av og til er det nede for vedlikehold eller noe, og det hender de tar ut områder etter tur. Kan være nye avatarer havner i et område der det jobbes med noe. (Men tviler egentlig på det.)

På feilmeldingen virker det som om de ikke godtar kontoen du har opprettet. Kanskje du kan prøve å lage en ny avatar/konto med nytt navn?

Endret av Cata
Gjest Tweek
Skrevet

jeg får beskjed om at jeg på gå til websiden deres å fornye medlemsskapet..

Skrevet

Pussig, men du får prøve det da.

(Jobber ivrig for å få fler brukere der inne :ler: )

Gjest Tweek
Skrevet

Det går nå.. Hadde ikke fått med meg t jeg måtte aktivere kontoen :sjenert:

Gjest Tweek
Skrevet

:bukker: Jeg heter Beverly Johin ;)

Men jeg er på kg huset nå og det er bare ei som vasker vinduer. ingen her jo :(

Skrevet

Var fullt hus der for en times tid siden. Bare å prøve igjen i morgen, antar jeg. Det er litt tilfeldig om det er folk der. Ca rundt kl. 22 er et bra tidspunkt å se etter folk har jeg funnet ut.

Gjest Tweek
Skrevet

ok, kom ei nå ;) Og jeg har klovne sveis med skalla på toppen og musefletter poå sidene :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...