Gå til innhold

Hvor pen er du?

Penhetsgrad  

73 stemmer

1. 1. Hvor pen har du selv inntrykk av at du er på en skala fra 1-10?

• 1
      0
    • 2
      1
    • 3
      1
    • 4
      3
    • 5
      15
    • 6
      11
    • 7
      15
    • 8
      16
    • 9
      7
    • 10
      4

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mirina
Skrevet

Jeg ser på meg selv som helt gjennomsnittlig, og stemte derfor 5 -midt på treet. :)

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Helt gjennomsnittlig

Skrevet

Hehe- stemte 9, jeg....ikke fordi jeg går rundt og tror at jeg er omtrent den peneste i verden, men fordi min sjøltillit har vokst en god del siden tenårene - og jeg har vel alltid vært den grå musa som endelig har sprunget ut i full blomst..........ikke noe galt i det,vel?

Men trives innmari godt med speilbildet mitt akkurat nå.......og min filosofi er at hvis man trives og er glad i seg selv, ja så blir man pen.

Skrevet

Siden jeg er gjest får jeg ikke stemme.

Det er kanskje litt drøyt å skalere seg helt opp til den høyeste skalaen men jeg vil påstå jeg er en 9er. jeg er typisk iøyenfallende og det er ganske mange som faller for meg utseendets sett. men utseendet tells jo ikke i lengden så alle blir jo ikke forelska i meg heller, selv om jeg har draget kan man godt si.

Skrevet
Hehe- stemte 9, jeg....ikke fordi jeg går rundt og tror at jeg er omtrent den peneste i verden, men fordi min sjøltillit har vokst en god del siden tenårene - og jeg har vel alltid vært den grå musa som endelig har sprunget ut i full blomst..........ikke noe galt i det,vel?

Men trives innmari godt med speilbildet mitt akkurat nå.......og min filosofi er at hvis man trives og er glad i seg selv, ja så blir man pen.

Det er sant. uten selvtillit har blandt annet ikke mitt ytre noe å si for omverdene. :)

På den tiden når jeg haddee veldig lav selvtillit kom jeg ikke langt med utseendet mitt nei. det lyste jo gjennom meg da at jeg hadde dårlig selvtillit. derfor ikke pen.

utråling teller like mye. :) :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg får ikke stemt, men vil anslå meg selv til å være enten 1 eller 2. Trist, men...

Gjest Spring Hermit
Skrevet

Det kommer ann på humøret. På en god dag er jeg 10, og andre dager er jeg 1.

Til vanlig føler jeg meg vel som 8, så jeg stemte det. :)

Skrevet

En helt gjennomsnittlig 5-er. På en god dag kan jeg føle meg vakker, på en dårlig dag uendelig stygg... :tunge1:

Gjest Gjest
Skrevet

En 6 er tenker jeg. Men er usikker. Kan føle meg som en 8 er på gode dager, mens som 1 på dårlige.

Skrevet

Stemte åtte jeg. Liker å se på meg selv som litt penere enn gjennomsnittet, selv om jeg føler meg ganske så gjennomsnittlig. Måtte tenke litt her ja, og valgte å booste selvtillitten min litt ved å stemme litt over gjennomsnittet :)

Skrevet
En helt gjennomsnittlig 5-er. På en god dag kan jeg føle meg vakker, på en dårlig dag uendelig stygg... :tunge1:

Samme her :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg anser meg selv som kanskje en treer? Selv om jeg får høre av både kjæreste og andre at jeg er en veldig søt og sjarmerende jente så synes jeg ikke det selv, noen har og kalt meg " helt nydelig". Synest ikke jeg er noe særlig pen eller søt, synes jeg ser ut som en hest i trynet.

Men kanskje det er selvtilliten det er noe galt med? Uansett, jeg føler ikke så stor trang til å være så pen, så er kanskje derfor jeg synes jeg ikke er pen? Jeg er bare lost in space..

Gjest TaraTarantell
Skrevet
Kjempepen. :fisk:

ser du ut som en fisk? :vetikke:

Skrevet

3. Synes jeg er helt ok, men i mine øyne er jeg ikke pen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Talula
Skrevet

Hvor på skalaen jeg føler meg avhenger helt av dagsformen og humøret, klær, sminke, hår osv..I dag føler jeg meg som en 6'er, så jeg stemte det.. :sjenert:

Skrevet

Helt gjennomsnittlig - jeg ville ikke akkurat falt for meg selv, for å si det slik. :lol: Jeg er generelt fornøyd med utseende, bare forbanna lei av å se det samme ansiktet i speilet hver dag. :ler:

Gjest Peachbud
Skrevet
Siden jeg er gjest får jeg ikke stemme.

Det er kanskje litt drøyt å skalere seg helt opp til den høyeste skalaen men jeg vil påstå jeg er en 9er. jeg er typisk iøyenfallende og det er ganske mange som faller for meg utseendets sett. men utseendet tells jo ikke i lengden så alle blir jo ikke forelska i meg heller, selv om jeg har draget kan man godt si.

Hvordan ser du ut? :)

Skrevet

Stemte 5 jeg, og da tar jeg i i forhold til mitt eget selvbilde. Føler meg ok nå da, nydusjet rett etter trening. Har hatt kjærester og gutter etter meg, så er iallfall litt attraktiv :)

Selv tror jeg nok at mennesker tiltrekkes mer av utstrålingen min enn utseendet, og det syns jeg igrunn er helg greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...