Gå til innhold

Sex på ett nytt sted


Juillet

Anbefalte innlegg

På vår barnefrie ukedag (ikke felles barn) har min mann og jeg bestemt oss for å utfordre hverandre litt for å få litt mer spenning i hverdagen.

Annenhver gang har hver av oss ansvar for å forberede en felles aktivitet. Oppgaven er egentlig todelt. Vi skal både gjøre noe hyggelig sammen, og vi skal ha sex på et nytt sted (utenfor hjemmet). Disse to tingene trenger ikke å høre sammen, men er morsomt hvis det gjør det.

Trenger tips og ideer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Sex på nytt sted utenfor hjemmet en gang i uken? :sjenert:

Får følge med her jeg da - for så kreativ er ikke jeg...

Men tips til kjekke ting har jeg noen av:

* gi din kjære en flaske massageolje rullet inn i et gavkort hvor det står at massage blir utført av din elskede kl xx

* lag en romantisk middag, del en flaske vin - enkelt, men så koselig

* picnickurv med i bilen/på sykkelen/bussen og finn et usjenert sted

* teater/kino/konsert/stand-up/revy/museum/utstilling

* finn på en felles hobby (samboer og jeg begyndte med fotografering)

* pop pocorn og se en dvd sammen hjemme

* dusj sammen

* tilbring noen timer i sengen og lek/prat

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Høyt oppe et sted hvor det er trygt, men dere samtidig får høydeskreksuget i magen. Jo større skrek jo bedre sex inntil det tipper over og blir mer skremmende en dere kan takle.

Jernbane/t-banespor eller tunnel. Stort parkeringsannlegg om natten. Nedlagt fabrikkområde. Prøverom. Fingring/runking, mens folk er i nærheten, men ikke mærker noe. På siste bane på en t-banelinje om natten på en hver dag. INgen mennesker, men noen kan jo komme på på neste stasjon og folk kan se inn, mens trikken kjører. Do på utested. I båt. I en elv eller et vann. I skogen. I et smug. I en park. På et luksuriøst hotelrom. På det mest slitne hotelrommet som er mulig å oppdrive. På dekk på danskebåten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Big Mac

Hvis dere bor slik til så snik dere inn på en kjent fotballbane, utenom kampdag, ha sex feks inne i det ene målet om natten, koselig å tenke på når dere ser denne banen på tv hehe, har gjort det vi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Najonalgalleriet eller lignende når det er nesten tomt for folk. Han fingrer deg bak et hjørne. Du suger ham på et bibliotek bak en reol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm... deilige spennende forslag! Gir idéer til flere ting vi kan prøve.

Dag m fint vær: ta rutebåt ut til en av øyene m reker og hvitvin i kurven. Ha på skjørt uten noe under. Skape forventninger. Finne et fredelig sted. Kose oss i solen m vin og hverandre.

Annen dag: shopping. Trenger nye sommerklær. To på prøverom. Deilig klåing på hverandre... Med mer. Ja.

Najonalgalleriet en tredje gang. Litt småkulturelle først. Benytte anledningene når andre ikke ser..., men akk så spennende at noen KAN komme...

Opp i høyden. Skal gå i fjellet til sommeren. Selvsagt litt kos når vi når toppen.

Vil ha flere forslag! Mer, mer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Telttur der ingen ser dere og der dere kan brenne bål trygt. Lag en stor sirkel av brennbart materiale, tenn på og ha sex inne i sirkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sex i bilen, føle seg som en tenåring igjen. ;)

Fingre med hverandre på en lengre tog- eller busstur. I det skjulte selvølgelig, kanskje under et pledd, eller på togtoalettet.

Noen møbler i huset som kanskje ikke er innviet ennå?

En hyttetur eller hotellhelg når dere har litt mer tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Marthe_*

En ting som kan være kjipt med galleri, offentlig transport og generelt offentlige steder er: Overvåkningskameraer! Det fikk jeg pinlig erfare for noen år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
En ting som kan være kjipt med galleri, offentlig transport og generelt offentlige steder er: Overvåkningskameraer! Det fikk jeg pinlig erfare for noen år siden...

Fortell da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke: Deilig varm junidag. Pakket kurven m reker og hvitvin og inviterte min kjære ut på piknic i det fri. Gleden hans var stor da han oppdaget at jeg ikke hadde noe under skjørtet. Vi var begge steinkåte og kunne ikke vente. Vi lå ganske skjermet fra andre, men enkelte turgåere passerte oss innimellom, så alt måtte gjøres i smug. Utrolig pirrende og spennende. Og deilige orgasmer. Var så inspirerte at vi bare fortsatte på T-banen på vei hjem. Bakerste vogn og nesten folketomt. Håper ingen kameraer fanget oss...

Denne uken er det hans tur til å finne på, og jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke: Deilig varm junidag. Pakket kurven m reker og hvitvin og inviterte min kjære ut på piknic i det fri. Gleden hans var stor da han oppdaget at jeg ikke hadde noe under skjørtet. Vi var begge steinkåte og kunne ikke vente. Vi lå ganske skjermet fra andre, men enkelte turgåere passerte oss innimellom, så alt måtte gjøres i smug. Utrolig pirrende og spennende. Og deilige orgasmer. Var så inspirerte at vi bare fortsatte på T-banen på vei hjem. Bakerste vogn og nesten folketomt. Håper ingen kameraer fanget oss...

Denne uken er det hans tur til å finne på, og jeg gleder meg!

Så spennende "tradisjon" dere har! Du får fortelle hva han fant på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...