manducabulla Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har et enormt irriterende problem. Jeg føler at jeg ikke blir mett i det hele tatt, uansett hva jeg spiser. Har lagt merke til det igår og i dag, la meg skrubbsulten igår. Men jeg spiser som en hest. Har spist en haug en frukt, fisk, kjekspakke, you name it. Men gjett hva? Jeg er fortsatt sulten. Noen som har opplevd det før?
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Ja, var sånn da jeg var gravid. Og blir sånn i perioder når jeg trener for mye. Ellers vet jeg ikke, men kanskje du har bendelorm, best å ta en tur til legen, for sikkerhets skyld.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Jeg opplevde det en gang jeg hadde drukket den nye Fantabrusen med søtstoffer. Kommer aldri mer til å drikke den. Opplever det ikke med annen lightbrus, men kanskje den inneholder noe annet.
manducabulla Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2007 Hmm. Jeg tror ikke at jeg er gravid, for jeg hadde mensen for 2 uker siden, og jeg har ikke hatt sex i mellomtiden Hvordan skjedde det med brus? Wierd
Gjest SuperMoo Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har det sånn når jeg ikke spiser en skikkelig frokost. Da går jeg resten av dagen og føler at jeg ikke blir mett uansett hvor mye jeg spiser.
Starkitten Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Jeg og har det slik innimellom og jeg vet ikke helt hva det er. Jeg trener noen par ganger i uken ganske hardt og spiser regelmessig, men av og til går jeg og spiser i ett og blir aldri mett. Jeg har ikke funnet god grunn til dette, men innsett at det skjer innimellom med meg
manducabulla Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2007 Takk Jeg trener ikke, men kan hende at det er fordi sola er ute og jeg føler jeg har fått mer energi :D
Hobgoblin Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har også innimellom sulten-dager. Vet ikke hvorfor, kan ikke knytte de til syklus, ekstra trening eller annet. Det varer kanskje 1 -2 dager, og så spiser jeg normalt igjen. Heldigvis skjer det ganske sjelden, kanskje 3-4 ganger i året. Kroppen er rar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå