Gå til innhold

da begynner man å prøve da! :)


Suki

Anbefalte innlegg

Da gikk det ikke på første forsøk nei, mensen er her for fullt.. mensensmerter 3 dager på rad nå :sur:

men men, da er det vel bare å vente på ny EL da! hehe *prøve å tenke positivt*

sinnsteming akkurat nå: :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Wooow! så lenge siden jeg har vært her inne! har hatt så mye annet å holde på med så har helt glemt dere jeg! (nesten da! :sjenert: )

Jeg vet ikke hvordan det går med prøvingen, IKM 1.sept, er ikke så lenge igjen! :)

Har kjent stikinger å sånn, men regner med at det bare er menssmerter da vi nesten ikke hadde tid til noe :humpe: under forrige EL..

Sinnstemning akkurat nå: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å være så kvalm?? ååååh.. kvalm, trøtt, svimmel, kald og hodepine! storkoser meg her! *ironisk smil*

det verste er at jeg kunne gjerne hatt vondt både her og der hvis jeg hadde visst at det var for at jeg hadde en liten baby inni meg.. men jeg vet at det ikke er det., har har det på følelsen.. mensen skal komme i morgen, da var det jo ikke akkurat noe sjokk at jeg har vondt både her og der i kveld.. dårlig humør er jeg i å! lol :kjefte:

sorry, måtte bare klage litt! kjærsten spiller WoW, og vil ikke høre på meg .. hehe

Sinnssteming akkurat nå: :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i går.. ikke en eneste tendens til tanta.. er det ett godt tegn? :jepp: tør ikke håpe på noe.. men det blir jo så man tenker likevel.. ikke har jeg noen test i huset heller.. hmm :ler:

Sinnssteming akkurat nå: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...