Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #21 Skrevet 11. juni 2007 at du ikke greier og forstå hva jeg mener er for meg veldig merkelig. Siden jeg sa ikke at barnet døde når det var 10 år. det jeg sier er om man drar tilbake i tid i dag og f.eks du lever i dag men hadde noen dratt tilbake i tid og drept deg når du var 10 ville du da forsvunnet...men jeg tror ikke du vil forstå uansett. Så du er tilbake igjen, ja. Du sa jo farvel på "personlige meldinger"? Og hva er så hensikten med denne teoretiske eksersis?
Gjest Eugene Onegin Skrevet 11. juni 2007 #22 Skrevet 11. juni 2007 Og hva er så hensikten med denne teoretiske eksersis? Det må du selv finne ut av
Bhrsrk Skrevet 11. juni 2007 #23 Skrevet 11. juni 2007 La oss si at det hadde vært mulig og reise bakover i tid. Og om noen gjorde dette og tok livet av deg eller noen du kjenner da du var 10 år. ? Ville man da forsvinne i 2007 ?, jeg sier at man ville ha forsvunnet Man kan ikke forsvinne når man "forsvant" da man var 10 år, kan man? Hypotesen om at man forsvinner forutsetter at tiden går parallellt nå og da du var 10 år gammel, men lineært for vedkommende som reiste tilbake i tid. Dermed forestiller du deg at man forsvinner idet vedkommende tar livet av deg, regnet i drapsmannens tid i timer og minutter etter tidsreisen. Er tiden en serie øyeblikk etter hverandre, eller skjer hele historien samtidig?
Gjest Eugene Onegin Skrevet 11. juni 2007 #24 Skrevet 11. juni 2007 Er tiden en serie øyeblikk etter hverandre, eller skjer hele historien samtidig? kanskje skjer helle historien sammtidig. Noe som jo vil si at nå i 2007 så foregår også 1234. og 8543 og 1945 osv om historien foregår sammtidig vil dette si at du er nå i din mors mage og du er 80 år og du er i den alderen du er i nå. Russland er fremdels et keiserriket det er kommunistisk. USA er en britisk koloni. Osv kanskje skjer alt sammtidig i historien eller kanskje historien går i sirkler og hvem vet kanskje tid rett og slett bare er relativt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå