Gjest skeptisk Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Sist helg hadde jeg ubeskyttet sex, så forrige mandag tok jeg NorLevo. Det står i ''bruksanvisningen'' at det er normalt med mellomblødninger, men hvor mye er det normalt å blø ? Personlig synes jeg at jeg blør ganske mye. Blør mer enn jeg bruker å gjøre når jeg har mensen. Blødningene begynte i går..
Zarabie Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 jeg begynte ikke å blø når jeg tok de, og jeg har måttet ta det 3 ganger..
Devana Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Jeg blødde ikke i det hele tatt når jeg tok dem for flere år siden. Men mellomblødninger er jo ikke snakk om store mengder blod ville jeg tro.
Gjest TS Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Er det mulig at pillene har fremskyvet menstruasjonen da? Og at jeg bare blør mer enn normalt av andre årsaker? Det kan jo variere på mengde.
Devana Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Er det mulig at pillene har fremskyvet menstruasjonen da? Og at jeg bare blør mer enn normalt av andre årsaker? Det kan jo variere på mengde. Det er jeg ikke sikker på. Men du kan jo ta en telefon til en legevakt og høre? De pleier å kunne svare raskt på sånt. Men uansett, sånne piller har jo en tendens til å "surre" med hele systemet for de er såpass sterke. Mener at en lege eller at jeg leste et sted at 1 norlevo-pille inneholdt tilsvarende som 5 p-piller (eller noe lignende, ta det med en klype salt for dette er lenge siden jeg har hørt.)
Rainbow Brite Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Jeg hater angrepillen. Jeg har tatt det noen ganger av ymse årsaker, og hver ENESTE gang har kroppen min gått til helvete! Blødninger er ingenting... Tar meg TRE måneder før kroppen er på plass igjen. Forferdelige greier! Ren gift er det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå