Gjest MillaMor Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Har lest en del om Alanya på forume men det fokuseres mest på varmen der nede så var litt interessert i å høre om det er en fin/trivelig plass? Tenkte kanskje å bestille 9-23 juli men leser jo at det e så fryktelig varmt der.. Er det snakk om en varmebølge som varer i flere måneder eller at noen dager kan være varmere enn andre? Å prisene selvfølgelig, billigere enn spania og hellas? (mat og drikke) klær og sko er sikkert ikke like dyrt som spania håper jeg Er veldig interessert i å høre om andre plasser også som folk har vært stor fornøyd med.
Gjest Gjest_Melek_* Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har bodd der,og i juli/aug er det varmt der.Temperaturen er høy,ca 40-50 grader i solen.Det er billigere å handle der enn i Spania og Hellas.Men,husk å prute God tur!
Anglofil Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 (endret) Har vært der 2 uker i juli. Det var veldig varmt, men siden hotellet lå ved strandkanten, beveget vi oss ikke så mye (vi kunne bade i svømmebassenget og vinke til de som bada i sjøen). Det var varmebølge der da vi var der også, men det gikk faktisk overraskende bra. Vi synes det var helt fantastisk der, men det kan godt ha med det flotte hotellet vi bodde på (det var hoppe-på-tur og endte opp på et av de beste hotellene). Det er kjempebillig der, mye billigere enn i Spania og Hellas (skal til Spania for 8. gang denne sommeren og har vært i Hellas 2. ganger og har aldri opplevd at det har vært så billig der, selv om Hellas og Spania er relativt billig). Har vært to ganger i Tyrkia, andre gangen i Marmaris. Jeg ble kjempeskuffa i forhold til Alanya, for Alanya synes jeg var virkelig flott altså. Lykke til med reisen! Mvh Yvonne Endret 10. juni 2007 av yvonne
Pasha Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 ja, det er varmt der. Men så lenge man har tilgang til vann så er det ikke noe problem synes jeg. Billig er det der og man kan få både klær, sko og vesker osv billigere enn mange andre steder. Husk å prute dersom det ikke står skrevet noen pris på.. det heter seg så lenge det er oppgitt en skriftlig pris skal man ikke prute.. men dette ser man selvsagt ann. Ellers er maten der god og billig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå