Polly Ester Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Kjøpte Nokia N73 i går, og jeg blir vel vant til den, tenker jeg. Masse ting der som jeg liker veldig godt. (tastene er litt vriene, men... ) Jeg har fått til egen ringetone, men jeg har ikke funnet ut om det er mulig å få egen tone som meldingstone, det virker som om jeg bare kan velge mellom de som allerede ligger inne - de vanlige kjedelige... Noen som vet om og hvordan jeg kan få til min egen?
moka Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 det går fint an.går inn der du kan endre mld lyd å velger ringetone....
Polly Ester Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Problemet var at den lyden jeg ønsket som meldingstone ikke kom fram i oversikten der... Jeg vet fortsatt ikke hvorfor den plutselig var der, men jeg fikk den på plass til slutt. Takk for svar allikevel Går det an å få bakgrunnsbildet til å dekke hele skjermen? Jeg la inn et bilde, men det er bare en firkant midt på skjermen... har det noe med str å gjøre, jeg har bare kopiert den fra den forrige mobilen min - en Nokia 6280
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå