kathrine79 Skrevet 14. juni 2007 #61 Skrevet 14. juni 2007 Dette synes jeg var et knall tips! Tror dama ville falle for den også! Syns også dette var en kjempegod idè Vero Moda har et halskjede med en gigantisk "diamantring" nå som du ev. kunne brukt, om du ikke finner noe i lekebutikken. Lykke til med frieriet
Gjest vil fri Skrevet 14. juni 2007 #62 Skrevet 14. juni 2007 Syns også dette var en kjempegod idè Vero Moda har et halskjede med en gigantisk "diamantring" nå som du ev. kunne brukt, om du ikke finner noe i lekebutikken. Lykke til med frieriet Takk! Er spent, selvom vi har snakket mye om det siste og jeg ikke tror hun blir direkte overrasket.
Gjest Gjest_Amy_* Skrevet 14. juni 2007 #63 Skrevet 14. juni 2007 Dette synes jeg var et knall tips! Tror dama ville falle for den også! Jeg hadde blitt sjarmert i senk! Jeg er litt kresen på ringer, da jeg ikke kler noen. Jeg ville ha følt noe spesielt for den ringen han hadde valgt for meg, og hadde helt sikkert ikke byttet den. Da er det bedre hvis jeg kunne fått noe symbolsk som leketøysringen og handet ringer dagen etter eller lignende. Gå for den! Humoristisk og sjarmerende!
kathrine79 Skrevet 14. juni 2007 #64 Skrevet 14. juni 2007 Takk! Er spent, selvom vi har snakket mye om det siste og jeg ikke tror hun blir direkte overrasket. Tror nok de fleste jenter blir overrasket uansett hvor forberedt de er på et frieri. Du har tydeligvis tenkt mye gjennom hvordan du skal gjøre det på forhånd, og gjør det "skikkelig", og det ville i hvert fall betydd veldig mye for meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå