Kykkelikokos Skrevet 13. juni 2007 #41 Skrevet 13. juni 2007 Har aldri sett ts skrive noe nedlatende om andre, og om det var tilfelle, så hadde det ikke vært nødvendig å synke til det nivået for andre. Hun la ikke ut utdrikningslaget sitt til diskusjon, hun fortalte om kvelden og inviterte andre til å fortelle om sine utdrikningslag.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #42 Skrevet 13. juni 2007 Hun la ikke ut utdrikningslaget sitt til diskusjon, hun fortalte om kvelden og inviterte andre til å fortelle om sine utdrikningslag. Alt som legges ut her er åpent for diskusjon!
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #43 Skrevet 13. juni 2007 Noen MÅ jo bare diskutere og kommentere ALT, derfor skal ikke jeg legge mitt utdr.lag ut her!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #44 Skrevet 13. juni 2007 Noen MÅ jo bare diskutere og kommentere ALT, derfor skal ikke jeg legge mitt utdr.lag ut her!!!!! Det er jo derfor man har forum, derfor legger man ikke ut info som man ikke vil skal diskuteres. Men det vet jo alle mer eller mindre rutinerte KG-brukere.
Kykkelikokos Skrevet 13. juni 2007 #45 Skrevet 13. juni 2007 Alt som legges ut her er åpent for diskusjon! Det er noe som heter topic. Det er vanlig høflighet å følge det som står i første innlegget, og ikke velge selv hva man vil diskutere.
Gjest Bellatrix Skrevet 13. juni 2007 #46 Skrevet 13. juni 2007 Nettopp! Folk kan mene hva de vil, men de behøver vel ikke ha en nedlatende tone til TS likevel. Jeg mener det kanskje ødlegger noe av gleden hennes ved å fortelle det her! Forstår at mange SELV ikke hadde/ønsker et slik utdrikkningslag, men å påpeke for TS at dette meste handlet om "utdritning", synes jeg er usmakelig. Hun var jo så storfornøyd! Men hva dere vil, men ja... Hva er vitsen med å himle med øynene? Det tenker jeg også. TS hadde en fin dag. La henne få ha den gleden.
Gjest Husmus Skrevet 13. juni 2007 #47 Skrevet 13. juni 2007 Noen eier ikke humor, det er i hvert fall helt tydelig.. At folk ikke har samme humor som deg, betyr jo ikke at de ikke eier humor? Det finnes jo ulike nivåer av humor, alt fra det mest banale til det mest raffinerte.
Branna Skrevet 13. juni 2007 #48 Skrevet 13. juni 2007 (endret) Det er jo derfor man har forum, derfor legger man ikke ut info som man ikke vil skal diskuteres. Men det vet jo alle mer eller mindre rutinerte KG-brukere. Ja, og du er en rutinert KG-bruker, gjest? Jeg synes at ikke alt som blir lagt ut i en tråd skal diskuteres opp og ned og i det vide og brede, men at det bør begrenses til det det faktisk blir spurt om av TS. I dette tilfellet bare fortalte hun om sitt eget utdrikningslag, og inviterte andre til å dele sitt. Da synes jeg ikke hun fortjener at andre rakker ned på hennes utdrikningslag, selv om ikke de kunne tenke seg noe lignende. Hadde spørsmålet hennes vært: "Hva synes dere om mitt utdrikningslag?" hadde det vært noe annet. Endret 13. juni 2007 av Branna
Knøttet Skrevet 13. juni 2007 #49 Skrevet 13. juni 2007 At det går an å ødelegge en koselig tråd om utdrikningslag til en krangel!! :slåss: Synes det hørtes ut som et kjempekoselig utdrikningslag jeg, ts! Akkurat noe sånt som jeg hadde, og som passet meg utmerket! Synes egentlig man må tåle såpass, det var ikke noe ille i det hele tatt etter mitt syn. Men får man noia av et slikt utdrikningslagså si i fra til forloveren, og har man ordentlige venner så slipper man ... Men ser virkelig ikke hva som er galt her jeg da ... Jeg ble drukket ut i helga jeg! :-D Hadde det kjempemorsomt, og ble lurt opp til leiligheten til ei venninne ... følte meg skikkelig lurt da! Vi drakk strawberry daquiries, øl, rusbrus osv, snakket og koste oss, fikk stripping (amatørerer som var venner av ei venninne, men kjempemorsomt!) og jeg fikk oppdrag. F.eks måtte jeg samle tre gutter til å bli med å spille twister, synge på gata og få penger, stjele ting fra folk i en park- og "løpe" tilbake med tau rundt beina ... Vi hadde det kjempemorsomt!! Og jeg syntes oppgavene og hele utdriknigslaget passet meg perfekt, for det var ikke ting jeg ikke taklet å gjøre, men ting som var akkurat på grensa til det jeg turte, og såpass synes jeg det bør være
mamma_mia Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #50 Skrevet 15. juni 2007 Har ikke hatt tligang på internet på noen dager..men forstår ikke helt du gjesten som mente at jeg hadde en tendens til å skrive nedlatende...? Var da veldig så denne diskusjonen hadde utarta seg da
Kylling Skrevet 15. juni 2007 #51 Skrevet 15. juni 2007 Til TS: Ikke bry deg om de nedlatende kommentarene. Husker selv for et års tid siden da jeg skrev om utdrikningslaget mitt; da fikk jeg samme kommentarer. (sikkert fra de samme surmagede folka ) Bare hev deg over dem, og gled deg over at du hadde en dag hvor du storkoste deg!
Ray Skrevet 18. juni 2007 #52 Skrevet 18. juni 2007 Jeg hadde utdrikkningslaget mitt nå i helgen (lørdagen). Jeg sto opp kl ti (har en sønn på 9 mnd som hadde holdt meg oppe om natten så pappa`n hans sto opp med han). Kvart over ti hørte jeg en bil som tuta i gården. Inn kom forloveren min + venninner. Så da var det bare å kle på seg og sminke seg litt. Fikk velge mine egne klær (heldigvis). Så fikk jeg bind for øynene og kjørt til Spiralen (Drammen) hvor vi spiste frokost. Jeg måtte montere en kulegrill og finne 7 ballonger med kort. Inni der var det spørsmål jeg måtte svare på Ble mye latter der. Så dro vi for å bowle. Etterpå kjørte vi hjem til forloveren min. Der satt vi i hagen og grilla. Fikk gaver som jeg skulle gjette hva det var og fra hvem. Så var det singstar og vi dro på byen 01.00. Jeg hadde det kjempemoro
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå