mamma_mia Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Ble en kjempedag Kom ikke hjem før over 4 i natt.. Noen som har lyst å høre om dagen min?
mamma_mia Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2007 Okey Jeg ble hentet i 11- tida i går morges av alle venninnene mine..hadde en liten mistanke om at det skulle skje i dag, men visste jo ikke helt.. Jeg var nydusja og ferdigsminka når de kom, så vi dro med en gang. En gravid venninne var sjåfør, og vi ble kjørt til en annen venninne hvor det var dekket flott på til frokost på spisebordet.. I mitt glass stod et penis-sugerør Vi spiste baguetter, karbonader, eggerøre, ost, juice osv..veldig godt. Etter frokosten hadde vi en spørrelek, hvor jeg skulle se hvor godt jeg kjente de forskjellige venninnene mine..ganske morsomt. Etterpå fikk jeg en presang av hver av venninnene mine, fikk: 3 sexy stringtruser, truse med bilde av mannen på(!), tutteflaske kjøpt på kondomeriet som jeg måtte ha rundt halsen, godteri, bilderammer, lommespeil og kam. Deretter fikk jeg på et slør med krone på, og fikk beskjed om at vi skulle ut en tur.. vi gikk ned til sentrum (5 min). Jeg ble ført inn i en hudpleiesalong, og fikk beskjed om at jeg skulle ta spraytan nå! Har aldri prøvd det før, og har lenge hatt lyst.. Når jeg var sprayet brun og fin, fikk jeg resten av antrekket mitt: leopardmønstret tights, blomstrete kort skjørt over, en stor t-skjorte med belte i livet og rosa dressjakke..hehe. Så faktisk ikke såå ille ut på som det høres ut. Så ble jeg sminket litt av hun i salongen, og tok på sløret igjen før vi dro videre. Neste stopp var en tur på butikken, midt i verste tida på en lørdag. Fikk en handleliste, og beskjed om at jeg måtte få andre til å legge varene i vogna for meg eller ta dem ut av andres handlevogn.. Valgte å spørre andre om hjelp, noe de aller fleste tok med godt humør. Deretter dro vi tilbake der vi spiste frokost, og drakk litt cider og rusbrus. Spilte buzz på playstation..veldig gøy. Satt og snakket og slappet av. Senere på dagen dro vi til en pizzaresturant og spiste Det var veldig koselig, jeg elsker pizza som de alle vet. Så hadde vi vorspiel hos samme venninna, med singstar og hele pakka..måtte ta av t-skjorta for de skulle skrive noe bak på den, jeg fikk ikke se hva som stod der.. I 11-tida dro vi til byen, hvor det tok helt av Fikk vite at det stod følgende på t-skjorta: Tilbud, 2 for 1, spander en drink og få klem og autograf på t-skjorten min.. Fikk noen drinker spandert, og mange klemmer Måtte også klippe truselappen av boxeren til 10 gutter, men det var bare morsomt med litt innabords Var veldig bra stemning ute på byen! Klokka 4 i natt var jeg hjemme igjen, og strålende fornøyd etter en lang dag! Men en smule dårlig etter all alkoholen (men var ikke mer full en midt på treet).. Kommer til å huske denne dagen ja Har tatt masse bilder også. Supre venninner jeg har!
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Noen som har lyst å høre om dagen min? Nei...
mamma_mia Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2007 Synd for deg gjest Bra noen andre ville da..
mamma_mia Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2007 Flere som har hatt utdrikningslag da?
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #10 Skrevet 10. juni 2007 For meg hadde det vært et mareritt, men det virker som om det var midt i blinken for deg! Vennene dine gjode en god jobb med å tilrette dagen!
mamma_mia Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. juni 2007 Hvorfor hadde det vært et mareritt da? Bare lurer
Sympatia Skrevet 10. juni 2007 #12 Skrevet 10. juni 2007 For meg hadde det vært et mareritt, men det virker som om det var midt i blinken for deg! Vennene dine gjode en god jobb med å tilrette dagen! Helt enig! Men all respekt for jenter som deg som syns slikt er gøy, som venninne hadde jeg sikkert synst det der er skikkelig gøy, men som brud derimot... Jeg såg et utdrikningslag i Strømstad igår, der hadde bruden slik tulleslør på, og både brud og venninner hadde små babyer på handa, kan ikke tenke meg at det var like livat som ditt da.... hehe... Men hørtes ut som en kjempekoselig dag da....
mamma_mia Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 10. juni 2007 Jeg er ikke redd for å "drite meg ut", så lenge det er uskyldige ting det er snakk om.. tror de tenkte at jeg var med på litt utdritning, om ikke for mye.. Er litt småsprø av meg imellom, i likhet med venninnene mine.. Men skjønner at ikke alle vil ha utdrikningslag som innebærer å gjøre flaue ting..
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #14 Skrevet 10. juni 2007 Hvorfor hadde det vært et mareritt da? Bare lurer Det var jo noen koselige momenter, som frokost, spørrelek og pizzarestaurantbesøk, men penissugerør og kondomerimoroartikler er ikke helt min humor. Og de andre aktivitetene som var av typen "drite-ut-bruden har jeg ikke sansen for. Jeg vet heller ikke hvor lenge det er til bryllupet ditt, men hadde det bare vært noen dager før, hadde jeg ikke likt spraytan heller, men du skrev jo at du hadde hatt lyst til å prøve det, og da er det jo kjempehyggelig at venninnene dine arangerte det. Vi er nok bare veldig forskjellige.
naley Skrevet 10. juni 2007 #15 Skrevet 10. juni 2007 Flere som har hatt utdrikningslag da? Jeg hadde også i helga, 2 dagers
jente 79 Skrevet 11. juni 2007 #16 Skrevet 11. juni 2007 Flere som har hatt utdrikningslag da? Jeg hadde forrige helg. En helt annen type utdrikningslag enn ditt, som var mere meg. (Mer fysiske utfordringer, enn utdriting...) Kjempetopp.
Kykkelikokos Skrevet 11. juni 2007 #17 Skrevet 11. juni 2007 Synes nå ikke det var så voldsomt til utdriting jeg da. Det er bare uskyldig moro.
-Alvildebrud- Skrevet 11. juni 2007 #18 Skrevet 11. juni 2007 (endret) Jeg hadde forrige helg. En helt annen type utdrikningslag enn ditt, som var mere meg. (Mer fysiske utfordringer, enn utdriting...) Kjempetopp. Utdriting?? Vil heller kalle DETTE sporty. Hvordan vet du at jenta synes dette var "utdriting"? Det synes nemlig ikke jeg! Noe annet hadde muligens blitt kjedelig for henne. Tror mamma_mia er en veldig sporty jente jeg da, med mye selvdistanse og godt humør - Også tror jeg hun har mange venninner som er som henne Utdriting er noe heeelt annet. Et morsomt og litt "sprøtt" utdrikkningslag med innslag av HUMOR er bare kult! Det er ikke alle som vil ligge på SPA i 12 timer heller Neida, men ta poenget mitt. Selv liker jeg ikke at det skal være for mye av det gode... En bra blanding der gode venninnene har planlagt med omtanke og lagt inn noen små "utfordringer" virker bare helt supert. Bra vi er forskjellige. Men trist at andre vil bestemme når man "driter seg ut". Det er vel høyst individuelt. Og gjør det hele ganske boooring egentlig. Endret 11. juni 2007 av -Alvildebrud-
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #19 Skrevet 11. juni 2007 Utdriting er noe heeelt annet. Et morsomt og litt "sprøtt" utdrikkningslag med innslag av HUMOR er bare kult! Det er jo helt individuelt hva som er utdriting, da...
-Alvildebrud- Skrevet 11. juni 2007 #20 Skrevet 11. juni 2007 Det er jo helt individuelt hva som er utdriting, da... Nettopp, det har du rett i. Les hele innlegget mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå