Gjest -M- Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har mini a-cup og har tenkt litt på silikon. Puppene min er godt som flate dersom jeg ikke bruker mega push-up. Kunne tenkt meg å legge inn bittelitt silikon/saltvanns proteser slik at jeg får en liten b-cup. Når det gjelder silikon så har jeg litt betenkligheter (i tillegg til medisinske kompikasjoner) når det gjelder resultatet. Siden puppene mine er så små at man ser ribbeina gjennom dem bortsett fra akkurat rundt brystvoreten så vil jeg tro at det blir stygt dersom man legger silikonen oppå muskelen? Men jeg har lest flere steder at dersom man legger silikonen under muskelen så vil dette kunne påvirke ens mulighet til å trene? Jeg elsker og trene og har Briken som mål hvert år, derfor kan jeg ikke ha noen begrensning på treningsmulighetene. Er det noen som har erfaring med innlegg, små pupper og trening som vil dele sine erfaringer med meg?? Tusen takk for all hjelp.
Gjest Usikker selv Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Hei! jeg er i akkurtatt samme situasjon som deg.. jeg elsker å trene og ri, men hater de puppene jeg har nå.. Er utrolig usikker på hvordan følgene og konsekvensene en operasjon vil få for livet mitt..
Saeria Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Ta deg en tur innom ceecees dagbok her på forumet. Der er det masse gode råd. Jeg kan også anbefale deg å lese på www.justbreastimplants.com
Gjest JA til naturlige pupper! Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Hvis man har protesen under eller delvis under muskulaturen kan man ikke trene tungt på bryst. Ellers er det ingen restriksjoner ut over det at man må ta det veldig rolig like etter operasjonen. Legges protesen over muskulaturen kan man trene bryst som vanlig. Jeg er glad i å trene tung styrke, og etter hvert har puppene forsvunnet litt etter litt sammen med resten av fettet. I fitnessmiljøet har veldig mange av jentene brystproteser og det kan være vanskelig å stå imot "presset". Jeg er fast bestemt på at jeg ikke skal legge inn noe som helst. JEG er fornøyd med de som de er, hva andre måtte mene er opp til dem. Trener man bryst kan volumet på muskulaturen få brystene til å se litt større ut. http://www.iform.no/pub/art.php?id=28 Da vil man ikke se ribbene, i hvert fall Lykke til med valget!
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Er det noen som vet hvordan det å legge inn prteser påvirker det å ri? Går det like fint etterpå?? HÅPER PÅ SVAR!!
Saeria Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 En skulle ikke tro at riding er til noe hinder. en kan stort sett være like aktiv som før.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå