Gjest Miss Cutie Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 (endret) Jeg våknet i morges med merkelig øye, for å si det sånn. Det ene øyet mitt klarte ikke å fokusere. Det har vært som å se en hjemmevideo ute av fokus på en måte. Jeg tenkte ikke så mye over det da jeg våknet. For jeg trodde det var meg som var trett. Men nei, det gikk ikke over. Gikk på kino med barna og det var fremdeles merkelig. Faktisk så gale at jeg ble kvalm og trodde jeg skulle kaste opp. Snakket med en venninne på msn, og hun hadde en bra forklaring. Den var: "Som om du er full, men kun på det ene øyet?". Ja det har vært sånn i dag. Når jeg holder over det andre øyet så har tekst og alt vært helt "blurry". Var på apoteket og forklarte en dame det (jeg skulle ha øyendråper). Damen der anbefalte meg å komme meg til lege fortest mulig. Om dette ikke går over før mandag, så ringer jeg fastlegen. Har sprutet øyevann på øyet men det hjalp ikke. Kanskje det gjør i morgen. Har ingen smerter men ser ikke tydelig liksom. Håper det ikke er noe galt med det. Har vært slitsomt i hele dag. Og jeg har vært litt rar i hodet pga det. Noen ideer hva det kan være? Endret 9. juni 2007 av Miss Cutie
Gjest hera i.i. Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Jeg våknet i morges med merkelig øye, for å si det sånn. Det ene øyet mitt klarte ikke å fokusere. Det har vært som å se en hjemmevideo ute av fokus på en måte. Jeg tenkte ikke så mye over det da jeg våknet. For jeg trodde det var meg som var trett. Men nei, det gikk ikke over. Gikk på kino med barna og det var fremdeles merkelig. Faktisk så gale at jeg ble kvalm og trodde jeg skulle kaste opp. Snakket med en venninne på msn, og hun hadde en bra forklaring. Den var: "Som om du er full, men kun på det ene øyet?". Ja det har vært sånn i dag. Når jeg holder over det andre øyet så har tekst og alt vært helt "blurry". Var på apoteket og forklarte en dame det (jeg skulle ha øyendråper). Damen der anbefalte meg å komme meg til lege fortest mulig. Om dette ikke går over før mandag, så ringer jeg fastlegen. Har sprutet øyevann på øyet men det hjalp ikke. Kanskje det gjør i morgen. Har ingen smerter men ser ikke tydelig liksom. Håper det ikke er noe galt med det. Har vært slitsomt i hele dag. Og jeg har vært litt rar i hodet pga det. Noen ideer hva det kan være? Netthinneløsning? Dette skjedde med en venninne av me, hun skjønte heldigvis hva det var med en gang fordi hun har en prim,ærsykdom hvor dette er noe av det som kan skje. Uansett, kom deg til lege, når det er noe med øynene er det ikke lurt å gjette på egen hånd eller spørre oss amatører.
Devana Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Jeg ville faktisk tatt meg en tur til legevakta. Øynene er såpass viktig at om det er noe er det lettest og best å komme i behandling med en gang.
Gjest Miss Cutie Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 (endret) Takker så mye for svar. Det var borte dagen etter. Utrolig merkelig og det var utrolig ubehagelig. Nå er i allefall øyet helt fint. Jeg ble ganske beskymret. Endret 11. juni 2007 av Miss Cutie
Gjest Miss Cutie Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Nei. Absolutt ingen smerter noen steder. Kun synet som var helt rart.
monja Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 OT: ehh hva er det du har i avataren din, monja? :klø: En synstest Så bra at det var forbigående, Miss Cutie.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå