Gjest Gjest_Unni_* Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har ingen hobby! Husker jeg hadde flere hobbyer da jeg var liten, men nå er det mer interesser som å gå på konserter, se filmer, jogge, sykle, være sammen med venninner og selvsagt være sammen med min kjære sambo. Har lyst på en hobby jeg! Hører snakk om f.eks Scrapbooking... Er det gøy? Har ikke satt meg inn i hva det går ut på. Tror jeg har sett nybegynnersett på butikker, det er med en slags bok og forskjellig dill man skal lime i den..? Og så lager mange smykker og armbånd, hvor får dere tak i pent materiale, og blir det ikke dyrt? Noen tegner, maler, skriver, leser osv. Fortell meg om din hobby, og hjelp meg å få en!
Grooo Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Scrapbooking er ikke noe for meg, synes de fleste slike album blir alt for overlessede. For det er album det er snakk om, lime masse papir, figurer osv. inn sammen med bildene. I hobbybloggen min (link i signaturen) ser du litt av hva jeg driver med. Jeg syr og stempler på klær.
Grønt blad Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 (endret) Er en annen tråd om hobby her. Den heter Har du en hobby?, Fortell meg om den Endret 10. juni 2007 av Grønt blad
Gjest Gjest_Unni_* Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Så fine trykk på klærne Grooo, bodyen det står "RUSS 2025" på var flott! Og takk for tipset, Grønt blad. Siden det allerede finnes en veldig lik tråd, kan denne egentlig slettes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå