Elze Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Uff, synes det er litt flaut å bruke så lang tid ... Nå har det allerede gått en måned siden bryllupet og takkekortene er fortsatt ikke sendt ut. Men på mandag går de i posten altså! Først måtte vi velge ut et brukbart fotografi blant dem som folk hadde tatt (var ikke hos fotograf), så strevde vi med å finne slike helt enkle kort som vi ville ha, og så skulle selve bildene bestilles, bare det tok jo en uke før de kom i posten. Så tar det jo litt tid å skrive kortene også. Håper ikke gjestene synes det er håpløst sent.
kathrine79 Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Uff, synes det er litt flaut å bruke så lang tid ... Nå har det allerede gått en måned siden bryllupet og takkekortene er fortsatt ikke sendt ut. Men på mandag går de i posten altså! Først måtte vi velge ut et brukbart fotografi blant dem som folk hadde tatt (var ikke hos fotograf), så strevde vi med å finne slike helt enkle kort som vi ville ha, og så skulle selve bildene bestilles, bare det tok jo en uke før de kom i posten. Så tar det jo litt tid å skrive kortene også. Håper ikke gjestene synes det er håpløst sent. Tror ikke du skal bekymre deg for det En måned går fort... Fotografen vår ville ikke ha bildene klare før 3 uker etter bryllupet, vet ikke om det er vanlig me
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Uff, synes det er litt flaut å bruke så lang tid ... Nå har det allerede gått en måned siden bryllupet og takkekortene er fortsatt ikke sendt ut. Men på mandag går de i posten altså! 1 måned går da fort, det er ikke noe stress. Vi var derimot i bryllup i fjor og etter 7 månder kom masseproduserte takkekort, det var vel litt i seneste laget
Flua Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Vi gifta oss 19 august, og sendte ut takkekort til jul, så fikk jeg sagt God Jul også! Synes det var helt greit jeg. Er da vanlig at det tar noen mnd....? Ihvertfall fra de jeg har fått fra.
Gjest Revenka Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Vi får ikke se bildene som fotografen har tatt før det har gått 4 uker. Så må man bestille dem, det kan jo ta noen dager det også. Syns ikke det er noe krise om det går to mnd, men skjønner at 7 mnd er litt lenge.
*Emma* Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Vi sendte dem ut mellom 2 og 2.5 mnd etter bryllupet. Har fått høre at det er relativt vanlig...jeg var redd i var sene....
090607 Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Uff, synes det er litt flaut å bruke så lang tid ... Nå har det allerede gått en måned siden bryllupet og takkekortene er fortsatt ikke sendt ut. Men på mandag går de i posten altså! Først måtte vi velge ut et brukbart fotografi blant dem som folk hadde tatt (var ikke hos fotograf), så strevde vi med å finne slike helt enkle kort som vi ville ha, og så skulle selve bildene bestilles, bare det tok jo en uke før de kom i posten. Så tar det jo litt tid å skrive kortene også. Håper ikke gjestene synes det er håpløst sent. Hei! Hva legger du i "enkle kort"? Vi brukte hobbyfotograf og har fått bilder på en CD. Kjøpte du innstikk hvor du la inn et bilde eller bestilte du på f.eks. fotoknudsen eller no? Trenger tips til hvordan jeg skal lage takkekort! Vi gifta oss 9.juni og dro på bryllupsreise, og nå er det ferietider blant folk som evt kan hjelpe oss å lage takkekort også, så ting tar nok litt tid.
Sorben Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Vi var i bryllup i slutten av februar, og har ikke fått noe takkekort fra dem enda. Rengner med at vi får, siden sambo'n var forlover. Så at bilde av brudepikene ble hengt opp i vinduet hos fotografen tidligere i sommer. Så det kommer nok, men ting tar vel av og til litt tid, tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå