Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Frysepulver
Skrevet

Når man laster ned f.eks. en vegg på The Sims Resource, så vil jo den "bli en sånn blå mann i en boks". Denne må jeg så installere en "ekstra gang" før den virker i spillet. Har sett at det til venstre for den knappen jeg vanligvis trykker på der er en slik blå mann - vil den virke som en hurtigtast, tro? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mener du på siden eller?

Edit: Sjekket på siden nå, så om det er den tasten ved siden av pila så er det en hurtigtast ja, eller den kommer opp som instalasjon med en gang, man slipper å finne filen og så åpne.

Endret av Gjest
Skrevet (endret)

Leste på forsiden nå og det sto at man faktisk måtte finne filen selv om man brukte den, men hos firefox kan man jo åpne den automatisk, vet ikke helt om det var riktig det jeg sa da..

Hvis du har lyst på flere sider og laste ned fra og ikke vet om Mod the sims 2 burde du går dit, alt er gratis siden det er mer en forum side, og noen av folka er seriøst flinke.. http://www.modthesims2.com/index.php?

Endret av Gjest
Skrevet
Hvis du har lyst på flere sider og laste ned fra og ikke vet om Mod the sims 2 burde du går dit, alt er gratis siden det er mer en forum side, og noen av folka er seriøst flinke.. http://www.modthesims2.com/index.php?

Helt enig her - Mod The Sims 2 er en fantastisk side. Har lastet ned mye der. Fint kategorisert, og det kommer frem om det man kan laste ned fortsatt er under testing, om det er ok og hvilke tilleggspakker man må ha for å kunne laste det ned. Man kan også filtrere søk etter de tilleggspakker man selv har.

Ellers kjenner jeg ikke til The Sims 2 Resource, så jeg kunne ikke svare på det. ;)

Skrevet
Ellers kjenner jeg ikke til The Sims 2 Resource, så jeg kunne ikke svare på det. ;)

Sims resource er grei nok, men mesteparten må man betale for og jeg syntes faktisk mesteparten av det er hakket dårligere enn modt the sims..

Gjest Frysepulver
Skrevet

Mye dårlig på Sims Resource, men har betalt sånn abonnement jeg. Da får man tilgang til endel fint. Hår er vanskelig, mye stygt overalt.

Bruker også ModTheSims + en god del andre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...