Hermula Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Jeg lurer på om det er vanlig å gi gave til mannen/kona på ett års bryllupsdag. Hva gjør dere eller hva tenker dere å gjøre???
Gjest kaffedama Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Mannen har fått en oppmerksomhet på alle bryllupsdagene våre så langt (blir seks år i september). Husker ikke akkurat hva han fikk på den første... Oppmerksomheten har variert mellom gave, blomster og bare et kort. Og så har vi stort sett gått ut og spist på (fin) restaurant i anledning dagen.
merill Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Jeg lurer på om det er vanlig å gi gave til mannen/kona på ett års bryllupsdag. Hva gjør dere eller hva tenker dere å gjøre??? Selvfølgelig må dagen markeres!!! Fra begge. Til begge. Behøver ikke koste så mye, men bruk fantasien og tenk etter hvordan skal jeg glede han/henne spesielt på denne dag? Har feiret 33 bryllupsdager, og det er like hyggelig fremdeles. Men det viktigste er selvfølgelig å sette pris på hverandre i hverdagen.
LilleLy Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 1. bryllupsdag idag! Ble feiret ute! Ingen gaver, men veldig hyggelig!
Grønt blad Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 1. bryllupsdag idag! Ble feiret ute! Ingen gaver, men veldig hyggelig! Gratulerer!
mammadiva Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 (endret) Innlegg endret, se Kvinneguidens regler om reklame. Ta gjerne kontakt for annonsemuligheter! vimse-mod Endret 13. juni 2007 av vimse
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Kan jo være ett eller annet som involverer papir - i og med at det er papirbryllup...
Lula Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 (endret) Kan jo være ett eller annet som involverer papir - i og med at det er papirbryllup... Sånn gjør min mann det. *Første bryllupsdag fikk jeg et gavekort (som jo er laget av papir) på spa *Andre året fikk jeg en pen kjole i bomull *I år fikk jeg en veske i lær Han får ingenting stakkar Endret 14. juni 2007 av Lula
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Han får ingenting stakkar Hvorfor ikke?!? Da bør du vel ta deg sammen å finne på noe riktig bra til 4 års bryllupsdagen deres, da?!!
Lula Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Hvorfor ikke?!? Da bør du vel ta deg sammen å finne på noe riktig bra til 4 års bryllupsdagen deres, da?!! Får vel se Jeg tror ikke mannen min synes det er noe problem. Vi har snakket om et og han liker tanken på å gi sin kone noe ekstra denne dagen uten at han får noe igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå