Gå til innhold

Gave på 1 års brullupsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er vanlig å gi gave til mannen/kona på ett års bryllupsdag. Hva gjør dere eller hva tenker dere å gjøre???

Videoannonse
Annonse
Gjest kaffedama
Skrevet

Mannen har fått en oppmerksomhet på alle bryllupsdagene våre så langt (blir seks år i september). Husker ikke akkurat hva han fikk på den første... :ler:

Oppmerksomheten har variert mellom gave, blomster og bare et kort. Og så har vi stort sett gått ut og spist på (fin) restaurant i anledning dagen.

Skrevet
Jeg lurer på om det er vanlig å gi gave til mannen/kona på ett års bryllupsdag. Hva gjør dere eller hva tenker dere å gjøre???

Selvfølgelig må dagen markeres!!! Fra begge. Til begge. Behøver ikke koste så mye, men bruk fantasien og tenk etter hvordan skal jeg glede han/henne spesielt på denne dag? Har feiret 33 bryllupsdager, og det er like hyggelig fremdeles. Men det viktigste er selvfølgelig å sette pris på hverandre i hverdagen. :klappe:

Skrevet

1. bryllupsdag idag! Ble feiret ute! Ingen gaver, men veldig hyggelig!

Skrevet
1. bryllupsdag idag! Ble feiret ute! Ingen gaver, men veldig hyggelig!

Gratulerer!

Skrevet (endret)

Innlegg endret, se Kvinneguidens regler om reklame.

Ta gjerne kontakt for annonsemuligheter!

vimse-mod

Endret av vimse
Gjest Gjest
Skrevet

Kan jo være ett eller annet som involverer papir - i og med at det er papirbryllup...

Skrevet (endret)
Kan jo være ett eller annet som involverer papir - i og med at det er papirbryllup...

Sånn gjør min mann det.

*Første bryllupsdag fikk jeg et gavekort (som jo er laget av papir) på spa

*Andre året fikk jeg en pen kjole i bomull

*I år fikk jeg en veske i lær

Han får ingenting stakkar :sjenert:

Endret av Lula
Gjest Gjest
Skrevet
Han får ingenting stakkar :sjenert:

Hvorfor ikke?!? Da bør du vel ta deg sammen å finne på noe riktig bra til 4 års bryllupsdagen deres, da?!!

Skrevet
Hvorfor ikke?!? Da bør du vel ta deg sammen å finne på noe riktig bra til 4 års bryllupsdagen deres, da?!!

Får vel se ;)

Jeg tror ikke mannen min synes det er noe problem. Vi har snakket om et og han liker tanken på å gi sin kone noe ekstra denne dagen uten at han får noe igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...