Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei..

Lurer på hvilke ordninger man får hos Telenor?

Ferie? Fri påske og mellom jula og nyttår altså utenom eller inkl. ferie? Hva slags ordninger? Fleksibel etc? Vet at man tjener bra hos Telenor.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Så fint for deg. Det beste er vel om du sender dem en epost og spør? Dette er jo interne anliggender, så greit å bevare det internt kanskje.

Skrevet
Så fint for deg. Det beste er vel om du sender dem en epost og spør? Dette er jo interne anliggender, så greit å bevare det internt kanskje.

Hva er problemet ditt????

Kanskje TS har søkt på en jobb i Telenor, evt vurderer det. Da er det feks ikke veldig taktisk å rette disse spørsmålene direkte til Telenor i en tidlig fase. Da er det bedre å forhøre seg om dette ved hjelp av andre kilder. Om man ikke selv kjenner noen som jobber der, må det vel være greit å stille et slikt spørsmål i et forum???

Skrevet
Hva er problemet ditt????

Kanskje TS har søkt på en jobb i Telenor, evt vurderer det. Da er det feks ikke veldig taktisk å rette disse spørsmålene direkte til Telenor i en tidlig fase. Da er det bedre å forhøre seg om dette ved hjelp av andre kilder. Om man ikke selv kjenner noen som jobber der, må det vel være greit å stille et slikt spørsmål i et forum???

Ja, fordi vil ikke de skal få et merkelig inntrykk dersom

jeg har tenkt å søke jobb..Fint med andres erfaringer :)

Gjest Gjest_Buster_*
Skrevet

Telenor er jo svært da. Hva slags jobb er det du tenker på?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg jobber ikke i Telenor, men mannen jobber i en Telenor-eid bedrift, og han har derfor fri påske og fri jul, og dette er utenom de "vanlige" ferieukene.

Han tjener bra i Telenor.

:)

Gjest gjesteloll
Skrevet
Telenor er jo svært da. Hva slags jobb er det du tenker på?

jo..... med kontorarbeid.... som konsulent på en måte,

jobber med faktura,regnskap, journalføring etc.-

Skrevet
jo..... med kontorarbeid.... som konsulent på en måte,

jobber med faktura,regnskap, journalføring etc.-

Vil vel være om i andre store selskaper - man tar fri i romjul, påske etc. dersom man har tjent seg opp timer til avspassering, evt har fleksitid med hjemmekontor. Ved sistnevnte forventes det at man er tilgjengelig på telefon, og har internettilgang i nærheten. Ellers jobber man, eller bruker av de fem ukene ferie.

Skrevet (endret)

Jeg jobber i Telenor, men kan allikevel ikke gi deg noe svar. Grunnen til dette er at Telenor er et veldig stort konsern med stor variasjon i arbeidsvilkår. Det kommer an på om du jobber turnus, eller ikke, hvilket forretningsområde du jobber i (mobil, fastnett, canal digital, networks osv) samt stilling.

For min egen del kan jeg si at jeg har 5 uker ferie + 2 ekstra dager i tillegg til fri i romjula (fra kl 12 julaften), påsken (fra onsdag kl 12) og røde dager forøvrig.

Mannen min jobber også i Telenor og han har ikke romjulsfri, må ta ut ferie hvis han ønsker fri da, men har i tillegg 3 ekstra feriedager.

Hvis du vurderer jobb i Telenor er nok det greieste å ta kontakt for å forhøre deg om lønn og andre slike vilkår.

(eks noen har fri telefon, andre har fri kabelTV osv....)

Endret av Angelheart
Skrevet
Jeg jobber i Telenor, men kan allikevel ikke gi deg noe svar. Grunnen til dette er at Telenor er et veldig stort konsern med stor variasjon i arbeidsvilkår. Det kommer an på om du jobber turnus, eller ikke, hvilket forretningsområde du jobber i (mobil, fastnett, canal digital, networks osv) samt stilling.

For min egen del kan jeg si at jeg har 5 uker ferie + 2 ekstra dager i tillegg til fri i romjula (fra kl 12 julaften), påsken (fra onsdag kl 12) og røde dager forøvrig.

Mannen min jobber også i Telenor og han har ikke romjulsfri, må ta ut ferie hvis han ønsker fri da, men har i tillegg 3 ekstra feriedager.

Hvis du vurderer jobb i Telenor er nok det greieste å ta kontakt for å forhøre deg om lønn og andre slike vilkår.

(eks noen har fri telefon, andre har fri kabelTV osv....)

Det er i orden.

Jeg regner med at Telenor er veldig bra arbeidsmiljø,

ja. Du får nok gratis internett, mobil og slik? He he ...

Ja, jeg skal forhøre med de, synes det er greit å vite

slike muligheter.

Skjønner det med feriedager, det er jo forskjell fra avdeling til avdeling.

Synes du at telenor er fleksibel?

Hva slags gode tilbud har de?

Skrevet

Jeg synes Telenor er en veldig god arbeidsgiver med fleksible løsninger, godt arbeidsmiljø og ordnede forhold.

Selv jobber jeg i en avdeling der vi har fri mobiltelefon, men dette gjelder ikke alle.

Det er forøvrig gode ansattilbud på bla interne aksjer, kjøp av hjemmePC og masse andre ting.

Men, som sagt, det er et stort konsern med store interne forskjeller i vilkår. Telenor er jo som kjent lokalisert over hele landet og de forskjellige avdelingene har egne regler.

Skrevet
Jeg synes Telenor er en veldig god arbeidsgiver med fleksible løsninger, godt arbeidsmiljø og ordnede forhold.

Selv jobber jeg i en avdeling der vi har fri mobiltelefon, men dette gjelder ikke alle.

Det er forøvrig gode ansattilbud på bla interne aksjer, kjøp av hjemmePC og masse andre ting.

Men, som sagt, det er et stort konsern med store interne forskjeller i vilkår. Telenor er jo som kjent lokalisert over hele landet og de forskjellige avdelingene har egne regler.

Det er greit.

takk!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...