Gjest vimselot Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Noen ganger lurer jeg på hva som feiler mobilen, når jeg sender sms, skjer det ofte at de ikke lagres på sendte meldinger. Likevel får jeg svar, så meldingen er sendt. Men det gjør meg usikker, blir alle sms sendt..? Har to mobiler, den andre er perfekt, men denne dritt-nokia-telefonen (den andre er også en nokia), lever sitt eget liv tydeligvis... Av og til får jeg opp en melding om jeg skal aktivere at autosvar (dvs tror det gjeldre når jeg åpner lokket, men jeg vil ikke aktivere dette, og må fjerne batteriet for å unngå det...) Mobilen jeg har trøbbel med, er ganske ny. Kan jeg klage og til hvem? Kjøpte den via det selskapet jeg abbonerer tjenesten fra, tele2. Den andre mobilen er jobbtlf, så kan ikke bare bytte sim-kort. Ellers ville jeg gjort det.
liv Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 kontakt tele2, så sier de hvor du kan reparere telefonen. Går det på garanti så slipper du jo å betale.
Gjest vimselot Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Takk for svar. Skal ringe de på mandag. Mobilen er så håpløs (en venninne har maken og opplever det samme), at jeg egentlig vil forlange en ny. Om de vil reparere den, får jeg en erstatningsmobil mens jeg venter på at de fikser problemet? Jeg vil selvsagt kreve det, men er det automatikk i det?
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Men når det gjelder sendte meldinger så er du helt sikkert på at duhar skrudd på denne funksjonen. Sambo har nokia og der måtte man sku på slik at den lagret sendte meldinger..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå