Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Jeg er i syden. Er ganske flink til å smøre meg med høy faktor, men har blitt brun allikevel. Er knall brun på kroppen og litt solbrent. Men i ansiktet skjer det nesten ingenting:( jeg prøvde å gå ned på faktoren for et par dager siden, men fortsatt ikke brun. I dag har jeg smurt meg med 4 i ansiktet, 8 på kroppen. Og jeg er ikke bittelitt rød en gang. Ingenting! Jeg begynner å føle at den huden ikke tar farge i det hele tatt. Ser helt merkelig ut å være så brun på kroppen og så hvit i ansiktet. I hvert fall med tanke på at jeg smører meg masse på kroppen, men knapt smører meg i ansiktet. Hva i alle dager er det som skjer? Har merket dette før også...
Gjest Gjest_Maiken_* Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 hvis du har brukt mye peeling krem i ansiktet så kan det ha skadet pigmentcellene dine.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Ja jeg har brukt mye peeling:( huden min produserer sykt mye døde hudceller og blir gusten og stygg i vinterhalvåret og jeg har fått råd om å peele ofte av både hudpleier og her på forumet. Huden min har blitt mye bedre også, jeg skrubber godt ca annenhver uke med dermalogica skin prep scrub... Urk... Hva gjør jeg nå da? Kan dette fikses igjen eller?
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Ca. annenhver uke er vel ikke så altfor mye peeling. men jeg vet ikke noen. Noen bare er sånn, jeg får ikke farge på kroppen i det hele tatt. Hva med å bruke en selvbruner i ansiktet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå