Gå til innhold

Silikonpupper

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Usikker_*
Skrevet

hei folkens1 jeg har veldig lyst til å ta silikon. Fyller fra før av knapt en a-cup og ønsker derfor å fylle på litt;) Eneste jeg er usikekr på er konsekvensene. Jeg driver aktivt med riding, og er redd inngrepet kan gjøre at jeg får smerter når jeg rir, og konkurrerer. Noen som vet om noen/kjenenr noen som rir og som har silikon som kanskje har noen kommentarer til dette?

Jeg trener også veldig mye aerobic, og hvordan vil det bli påvirket av silikonpuppene med smerter osv..

Håper på svar..

Klem

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet
I dagboka til Ceecee står det mye om forstørring av bryster.

Takk, men det står ikke så mye om trening og hvordan det er med sport og sånt i ettertid.. ingen som har tips?

Skrevet

Etter ventetiden, kan du trene som før. Trener du mye med belastning på bryst, vil en kunne se implantatene dersom du legge de under muskelen. De som trener mye vekter anbefales ofte å legge over muskel.

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

ok! Takk:) Men vet du hvor lenge man må vente sånn ca.. Hører noen nevner seks uker(!?).

Klem

Skrevet

Jeg har spilt håndball og trent aerobic - gikk ihvertfall helt fint.

Tror det var 6 uker man skal vente. Også bør du ha en skikkelig god sportsBH. Eller så skal man (forutsatt at alt går som det skal) kunne leve akkurat som før med nye pupper også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...