Gjest Gjest_Benny_* Skrevet 16. juni 2007 #21 Del Skrevet 16. juni 2007 Du som er så flink med filmer og sånt, kan du anbefale meg en MORSOM film som virkelig ÉR morsom? Kopps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2007 #22 Del Skrevet 16. juni 2007 Kopps Så uromantisk og insensitivt... Se heller "The way we were". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 16. juni 2007 #23 Del Skrevet 16. juni 2007 "Så som i himmelen", "Grabben i graven brevid", "Frihetens regn" er bra filmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Benny_* Skrevet 17. juni 2007 #24 Del Skrevet 17. juni 2007 Så uromantisk og insensitivt... Se heller "The way we were". Jeg fant jo en morsom film. Det er vel ingen normale folk som ikke synes Kopps er morsom? Ellers er jo The Truman Show morsom, litt trist og bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. juni 2007 #25 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg fant jo en morsom film. Det er vel ingen normale folk som ikke synes Kopps er morsom? Ellers er jo The Truman Show morsom, litt trist og bra. Kopps er morsom ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2007 #26 Del Skrevet 17. juni 2007 Det er vel ingen normale folk som ikke synes Kopps er morsom? Til din informasjon er Kopps for dumme folk. Beklager å måtte si det så direkte. Du kan umulig være over 14 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tang Lung Skrevet 17. juni 2007 #27 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Kopps var ikkeno særlig.....har sans for Politiskolen dog , folk er for kritisk....er jo tross alt ment at de filmene skal være idiotiske villmansfærer , that's the point Endret 17. juni 2007 av Tang Lung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 17. juni 2007 #28 Del Skrevet 17. juni 2007 Til TS som ville se en fin film av god kvalitet, vil jeg anbefale den danske filmen "Etter bryllupet" med Mads Mikkelsen i hovedrollen. Så den for noen uker siden, og jeg synes den var nyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Benny_* Skrevet 18. juni 2007 #29 Del Skrevet 18. juni 2007 Til din informasjon er Kopps for dumme folk. Beklager å måtte si det så direkte. Du kan umulig være over 14 år... Folk som ikke synes Kopps er morsom, er triste,grå mennesker uten livsglede. Det mest spennede disse folkene driver med er kryssord, og en tur på butikken er for dem ukas høydepunkt. De elsker dessuten Da Capo og trim for eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Challabe Skrevet 24. juni 2007 #30 Del Skrevet 24. juni 2007 Så som i himmelen er fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå