Gå til innhold

Har lyst til å se en skikkelig bra film

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Benny_*
Du som er så flink med filmer og sånt, kan du anbefale meg en MORSOM film som virkelig ÉR morsom? :sjenert::ler:

Kopps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Benny_*
Så uromantisk og insensitivt...

Se heller "The way we were". :)

Jeg fant jo en morsom film. Det er vel ingen normale folk som ikke synes Kopps er morsom?

Ellers er jo The Truman Show morsom, litt trist og bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant jo en morsom film. Det er vel ingen normale folk som ikke synes Kopps er morsom?

Ellers er jo The Truman Show morsom, litt trist og bra. :)

Kopps er morsom ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er vel ingen normale folk som ikke synes Kopps er morsom?

:overrasket:

Til din informasjon er Kopps for dumme folk. Beklager å måtte si det så direkte. Du kan umulig være over 14 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tang Lung

Kopps var ikkeno særlig.....har sans for Politiskolen dog , folk er for kritisk....er jo tross alt ment at de filmene skal være idiotiske villmansfærer , that's the point :ler:

Endret av Tang Lung
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS som ville se en fin film av god kvalitet, vil jeg anbefale den danske filmen "Etter bryllupet" med Mads Mikkelsen i hovedrollen. Så den for noen uker siden, og jeg synes den var nyyydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Benny_*
:overrasket:

Til din informasjon er Kopps for dumme folk. Beklager å måtte si det så direkte. Du kan umulig være over 14 år...

Folk som ikke synes Kopps er morsom, er triste,grå mennesker uten livsglede. Det mest spennede disse folkene driver med er kryssord, og en tur på butikken er for dem ukas høydepunkt. De elsker dessuten Da Capo og trim for eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...