Gå til innhold

Orgasme før samleie?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Sett at du har sex med en gutt for første gang, foretrekker du da at han fingrer eller slikker deg til en orgasme først, at han bringer deg til kanten før han penetrerer, eller at han bare varmer deg litt opp først?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjestemor
Skrevet
Sett at du har sex med en gutt for første gang, foretrekker du da at han fingrer eller slikker deg til en orgasme først, at han bringer deg til kanten før han penetrerer, eller at han bare varmer deg litt opp først?

Foretrekker dette.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Varmer vi opp for lenge så kommer jeg med engang han penetrerer meg.Men det er igrunnen ikke så farlig hvordan vi gjør det, bare det er godt .Og variasjon er jo bra for oss. Så vi gjør både og.

Gjest Gjest
Skrevet

Det vitner om dårlige sosiale antenner å slikke noen i skrittet første gang de har sex. Det er liksom noe som kommer gradvis når man er bedre kjent - seksuelt også.

Det beste ville være om han gjorde det nest siste du nevner.

Gjest Gjest
Skrevet
Det vitner om dårlige sosiale antenner å slikke noen i skrittet første gang de har sex. Det er liksom noe som kommer gradvis når man er bedre kjent - seksuelt også.

Det beste ville være om han gjorde det nest siste du nevner.

Er det du som bestemmer dette?

Jeg for min del synes sex ikke er fullkommen før man har sleika dama.

Gjest Gjest
Skrevet

Herregud. Det da mang som ønsker å bli slikket første gang. Dette er nos som kommer gradvis hos DEG, og en del andre, men absolutt ikke alle. Sosiale antenner kommer inn i forhold til å sense om denne konkrete jenta ønsker det. Det er ofte ikke særlig vanskelig å merke.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg suger gjerne noen på første samleie jeg da. Hvem klarer å styre unna?

Skrevet

Jeg liker best å få en orgasme først...Synes selve samleiet blir mye bedre da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...