Thomasine Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Skal lage et bursdagskort til gubben min som fyller 40 år! Vil gjerne ha noe morsomt, gjerne med hentydning til alderen hans... Noen som har noe morsomt på lager?
Gjest vimselot Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 JO. Drikk mer, det får i alle fall opp humøret ditt om ikke annet. Eller: Husker du da vi elsket under... Eller: Hvis du begynner å jogge nå og bruke mer penger på klær, da blir jeg med deg.... Nei, ærlig talt, jeg vet ikke, dette var det beste jeg fant på i farta.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 hva med Hey du gamle grisen min, nøff nøff. Du er kommet halvveis i livet nå, og jeg nærmer meg mer og mer mitt mål i livet: Å overta din konto, muhahahhah!! Nei fra spøk til alvor. Kan du ikke lage en historie om en gris som kommer til verden? Det var en gang en grisepurke som fødte en søt liten gris. Den lille grisen løp rundt på gården og gryntet små lyse nøff-nøff-er. Den lille grisen sjarmerte alle barnene på gården, og de likte alltid å kose med den lille grisen. Når slekta kom på besøk skulle alle bort å se på den nydelige lille grisungen;) Årene gikk, og den lille grisen begynte å vokse til. Ungene på gården syntes ikke så mye om grisen lenger, som nå ikke lenger gryntet små lyse nøff nøff, men heller gryntet grove og mørke grynt. Grisen såg heller ei ut til å like å springe så mye rundt lenger, gjørma var hans beste plass nå, og han luktet til tider ekkelt. Tiden gikk, og grisen ble større og feiterer og mer lat. Han var blitt en gammel gris. Bonden gikk bare å ventet på at han skulle bli nok spekk så bonden endelig kunne få noen kroner av han. Så kan du skrive...og jeg gjør som bonden....venter på at jeg skal overta kontoen din, muhahha;D
Thomasine Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 Morsomme... Men jeg hadde tenkt meg noe alla det som står i bursdagskort...skal ta en titt på kort på bokhandelen i dag, jeg... Kortet er for lite til at jeg kan ha en lang fortelling, selvom den var fin...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå