-Simba- Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Over en lengre periode så har jeg mistet så mye hår. Før hadde jeg ganske tykt hår, men nå er det bare halvparten igjen føler jeg.. Heldigvis har jeg mye volum i håret, så det synes ikke så godt. Men hva kan jeg gjøre for å få det til å slutte? Jeg har stripet håret de siste årene, men enda det er 6mnd siden sist, så mister jeg masse hår. Frustrerende å ha så masse hår liggende rundt om. Mangler jeg kanskje noen vitaminer?
Gjest Sativa Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Det er ganske vanlig å ha perioder med en del håravfall. Jeg har hatt noen slike perioder, og det som er kjipt for min del er at håret ikke kommer tilbake. Man kan også miste håret pga sykdom, for eksempel kyssesyke.
-Simba- Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Men nå har jeg hatt det slikt i flere år... Jeg er så lei av å se ut som en vandrende pels på alle klærene mine..
Helen Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har det også slik, mister utrolig mye hår. Det er hår overalt. Jeg har langt lyst hår så det synes veldig godt på mørke klær. Da jeg var hos frisøren sist så sa hun at det var helt naturlig, man mister ca 100 hårstrå hver dag så hvis det i tillegg er langt vil det synes godt og virke værre enn det er. Da jeg ammet mitt første barn mistet jeg så mye hår at jeg kjente jeg fikk "pigger" enkelte steder i hodebunnen, da var jeg sikker på at jeg kom til å bli skallet, men det ble jeg ikke.
-Simba- Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 Ops, fikk jeg ikke lyst på barn.. Jeg har også lange lyse hår, det synes så inmari godt!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå