Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skriften har endret seg på hele maskinen, ikke bare på nettsidene. Den er litt mer hakkete liksom. Gudene skl vite hva som har skjedd...

Noen som har ide om hva jeg har gjort, og hvordan jeg kan få den tilbake til vanlig modus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skriften har endret seg på hele maskinen, ikke bare på nettsidene. Den er litt mer hakkete liksom. Gudene skl vite hva som har skjedd...

Noen som har ide om hva jeg har gjort, og hvordan jeg kan få den tilbake til vanlig modus?

Kan du ta ett screenshot av desktop'en din og poste her?

Hva gjorde du rett før / når det skjedde?

.

Skrevet

Hva er en screesnshot?

Jeg vet ikke hva jeg har gjort, men noe har skjedd...

Skrevet

Det vil bare si et bilde av skjermen din, det du ser. For øverst til høyre på tastaturet ditt. Eller på noen ligger tasten der står det "prt scr" = print screen. Da tar du på en måte et bilde av skjermen din, så kan du gå inn i f.eks paint og trykke på edit og paste. Vet ikke hva det står på norsk visst du har det. Og da har du et bilde av skjermbildet ditt!

Skrevet

Akkurat. Takk for forklaringen Amalie 85.

Jeg søkte litt rundt på nettet og fant noe som heter ClearType. Jeg endret innstillingene på maskinen til ClearType, og nå ser alt bra ut. Kanskje jeg hadde vært inne på noe og tullet litt med noen innstillinger... :sjenert:

Skrevet

Ja det er fort gjort å gjøre noe "galt"

Dataen min er helt rar nå og, når jeg flytter på den "blinker" skjermen, som om jeg skrurs lysstyrken opp og ned fort, men det gjør jeg jo ikke :forvirret:

må vel kjøpe ny snart :forvirret:

Skrevet

Huff, da. Blinkende dataer er ikke noe særlig.

Men jeg kan nok ikke hjelpe deg. :klem:

Kanskje du kan hjelpe meg med noe annet også...

Når jeg skrur på dataen så kommer ikke hurtigstartmenyen opp. Jeg må høyreklikke og klikke på egenskaper og vis hurtigstart hver gang. Har sikkert klussa til med noen innstillinger der også, men hva?

Ellers så har dataen min det bra i sommervarmen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...