Gjest Klarha Skrevet 10. mars 2003 #1 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg lurer på hvordan andre jenter får orgasme? Selv får jeg kun orgasme ved å stimulere klitoris på følgende måter: -jeg stimulerer med fingeren (men det gjør jeg egentlig aldri mer siden det er vanskelig og veldig slitsomt) -vibrator (favoritt) -dusjstrålen (kun den hos mine foreldre, min egen gjør bare vondt) -den rareste: at kjæresten min presser leppene sine mot klitorisen min og blåser. dette høres kanskje rart ut for dere men det er veldig deilig selv om det er fryktelig bråkete at kjæresten min bruker tunge eller fingre på klitorisen min funker ikke og gjør ofte kun vondt. Så hvordan får dere orgasme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 10. mars 2003 #2 Del Skrevet 10. mars 2003 Ved samleie med eller uten ekstra stimuli eller oralsex. Hver gang :oops: Han kjenner meg godt ja! Kan selvfølgelig få alene og- men det er fryktelig kjedelig og krevende syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 11. mars 2003 #3 Del Skrevet 11. mars 2003 Ved å tenke på samboeren min.... Ved samleie..... Ved onanering...... Jeg er trygg på min egen kropp og min egen seksualitet, jeg vet hva jeg liker og hva som skal til. Det samme gjør samboeren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dame, godt voksen Skrevet 11. mars 2003 #4 Del Skrevet 11. mars 2003 1. Med masasjeapparatet mitt. Alltid. ( ikke batteri, men ledning i veggen ) 2. Nesten hver gang ved munnsex 3. Av og til i samleie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viva_ Skrevet 12. mars 2003 #5 Del Skrevet 12. mars 2003 Puh, knulla en jente i ca 7 timer i strekk. Husker ikke hvor mange ganger hun kom, men det var en del ja.. - Relax og slapp av når en styrer på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 12. mars 2003 #6 Del Skrevet 12. mars 2003 7 timer.......... syntes du det var mye???? Eller er du ute av trening??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. mars 2003 #7 Del Skrevet 12. mars 2003 Puh, knulla en jente i ca 7 timer i strekk. Husker ikke hvor mange ganger hun kom, men det var en del ja.. - Relax og slapp av når en styrer på... 7 timer.... Jeg må treffe denne mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timian Skrevet 17. mars 2003 #8 Del Skrevet 17. mars 2003 7 timer?? Tror jeg hadde vært utslitt etter en... :oops: Får orgasme ved stimulering av klitoris, og foreløpig kun når jeg gjør det selv.. +EN fantastisk gang ved oralsex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 17. mars 2003 #9 Del Skrevet 17. mars 2003 Stimuli av klitoris, enten det er samboers fing eller tunge, meg, vibrator eller dusj som tar seg av den jobben. Klitoris er nøkkelordet her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2003 #10 Del Skrevet 17. mars 2003 jeg får det ikke til uten skikkelig vibrator jeg... har prøvd og prøvd. typen har også prøvd og prøvd men ingen ting.. så jeg gidder ikke stresse med det lenger. det kommer vel en dag (sikkert når jeg er 90 eller noe) at jeg plutselig får en orgasme uten hjelp av vibrator.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vivian Skrevet 22. mars 2003 #11 Del Skrevet 22. mars 2003 Den beste orgasme jeg får,er når mannen min tar meg analt.Det er bare himmelsk deilig,og med litt trening,slik at ikke det gjør vondt,er rompa og rompehullet et sted der man kan få mange og lange orgasmer.Et par viktige regler for analsex.. 1:Renslighet 2:Avslutt med analt samleie.da er det mindre sjanser for å få "bakterier"i vagina. Bruk også mye Vaselin og Glider. Nyyyydlig dette,tar på meg brune stay up og høyhælte sko i forkant,da vet mannen min at jeg er KLAR for et rompe kn...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. mars 2003 #12 Del Skrevet 23. mars 2003 Det fikser samboeren. Han fingrer og slikker meg. Det skal lite til får jeg blir våt og får en kraftig orgasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belsebub Skrevet 24. mars 2003 #13 Del Skrevet 24. mars 2003 Kjæresten min får enklest orgasme når hun rir meg, men det er fordi hun gnir klitten mot meg. Hun bruker lengre tid på å få orgasme når jeg slikker eller fingrer henne. Til forskjell fra andre jenter jeg har hatt sex med, så trenger hun KRAFTIG stimulering av klitten, og liker når man berører den ganske hardt. (relativt sett). De fleste av mine ekser har vært nærmest overfølsomme akkurat på klitoris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 24. mars 2003 #14 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg tager min gledespinne og trekker den litt fram og tilbake... etterhvert skjer det noe rart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå