Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

.. og chatter og venter på deg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette så ut som en telesexannonse. :ler:

Skrevet

Må si det var noe av det første jeg og tenkte hehe..

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hvorfor skal jeg dit? Jeg har da nok med det livet jeg lever live. Jeg er på nett for å skravle/diskutere. Det gjør jeg her på kg og på et annet forum.

Gjest lillebøll
Skrevet
Hvorfor skal jeg dit? Jeg har da nok med det livet jeg lever live. Jeg er på nett for å skravle/diskutere. Det gjør jeg her på kg og på et annet forum.

Og hvem har sagt du må dit?

Gjest Gjest
Skrevet

Må du dit? Det er ingen tvang men et tilbud bare, så du må ikke dit.

Skrevet

Åhhhh så gøy!! Prøvde for første gong i går, dette er knall! Men eg kjem meg ikkje ut frå Orientation Island, så eg surrar berre rundt der med andre folk frå ymse delar av verda som heller ikkje heilt veit kva dei gjer.

Korleis får ein sjå fleire stader?

Skrevet

Du finner frem til Edda Media og Kvinneguiden ved å trykke Ctr+F og deretter skrive inn kvinneguiden i søkefeltet.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Og hvem har sagt du må dit?

Ingen, og jeg håper ingen har tenkt til å prøve å tvinge meg heller. Men når noen prøver å få meg med på noe må jeg vel få lov til å spørre om hvorfor de vil ha meg med? Hva kan jeg få ut av å bli med?

Gjest Silmarill
Skrevet
Hvordan kommer jeg meg dit?????

Her er en "kakeoppskrift"

Hvis du er innlogget så går du på edit på verktøylinjen,trykker på search, trykk på places på verktøylinjen, skriver inn kvinneguiden (pass på at det da står any category i rullgardinen ved siden av) trykk enter. Da kommer det opp et bilde av øya så da trykker du på teleporter. :)

Skrevet
Du finner frem til Edda Media og Kvinneguiden ved å trykke Ctr+F og deretter skrive inn kvinneguiden i søkefeltet.

Hmm får prøve seinare ein gong, "service unavailable" står det på alt eg prøver å søke på.

Kanskje like greitt, eg har visst skikkjeleg bad hair day, skjønte ikkje heilt korleis eg skulle få langt hår overalt, panneluggen vart heilt snål. Men eg finn vel ut av det... :)

Gjest Silmarill
Skrevet
Hmm får prøve seinare ein gong, "service unavailable" står det på alt eg prøver å søke på.

Kanskje like greitt, eg har visst skikkjeleg bad hair day, skjønte ikkje heilt korleis eg skulle få langt hår overalt, panneluggen vart heilt snål. Men eg finn vel ut av det... :)

De har nok en nedetid for jeg får også det på steder som jeg ellers kommer inn på :tristbla:

Gjest Spring Hermit
Skrevet

Synes ikke det er noen der lenger jeg. :sjenert:

Skrevet
Synes ikke det er noen der lenger jeg. :sjenert:

Flere på besøk på øya nå :)

Gjest Spring Hermit
Skrevet

Åh, kom en time for seint jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...