Grooo Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Okei, guttegjenten har plutselig kommet på at en av gutta blir 30 år neste uke, og han har ikke dame engang så de må finne på noe "pepper-aktig" for å drite ham ut litt. Jeg ble spurt om tips til hva de kunne finne på, men er egentlig ganske blank... Noen idéer?
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Jeg kjøpte gave til en 30-årsdag på Rema. Gaven ble pakket opp, og en og en ting av innholdet ble "lest opp". Det ble mer og mer latter etterhvert som det ble fortalt hva pakken inneholdt. Jeg plukket nemlig med meg det meste som hadde pepper i navnet. Endte opp med alt fra peppersaus og potetgull med salt og pepper til peppernøtter og peppermyntetyggis. Hvis man bare leter litt er det utrolig hvor mye som har pepper i navnet.
monja Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 I vennegjengene våre er det vanlig å gi pepperbøsser, gjerne store, når noen single har 30 årsdag.
Rosalie Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Vi gir single (eller ikke gifte) 30-åringer enten god vin som skal lagres til de f.eks. fyller 40, gode andre matprodukter, eller dersom de ikke har det fra før salt- og pepperbøsser.
Gjest Bellatrix Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Håper jeg ikke har venner når jeg blir 30. Det samme tenkte jeg. Jeg hadde venner da jeg ble 30 og jeg var gift så det var ikke noe problem, men om jeg ikke hadde hatt kjæreste/vært gift så hadde jeg vært smertelig klar over det selv og jeg hadde ikke likt at folk gnidde det inn. Skikken med peppe til 30-årsdagen er noe av det tåpeligste jeg vet om.
Gjest Gjest_elli_* Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Enig med Bellatrix! Det kan faktisk hende han synes det er veldig sårt å være enslig, og at dere heller salt (og ikke minst pepper..) i såret når dere skal gni det inn på den måten. Jeg har et par år igjen til 30, men jeg synes allerede det er utidig når folk maser om at nå er det sannelig på tide du. Jeg pleier le det vekk, men jeg blir faktisk litt lei meg. Så hvis vennene mine lar hele 30-årsfeiringen min bli en stor spøk på bekostning av at ingen er glad i meg, så hadde jeg -ikke- moret meg.
Gjest Pax Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Ikke gjør det. Pepper er ikke morsomt i det hele tatt, og kan være fryktelig sårende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå