Gå til innhold

Hva gjør dere på?


Malama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Reven

HVis du sitter ved Pcen, evt går forbi nå og da, er det nok å se seg litt rundt for å unngå å bli logga ut. Et kjapt klikk med musa eller et trykk på en piltast holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter trickset til Reven. Jeg selger nudler. Lar mitt 1. life jeg gi musa en dytt når jeg passerer PC'n. Er ikke stort som skal til. Husk forresten å ta en "stand up" så pengene blir overført hvis dere mistenker at dere ikke skal forbi PC'n på en stund. Da er dere i allfall sikre på å få det dere har tjent opp til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sicily?

Du er da DEN Globetrotteren da!

Cata er forresten rå til å passe på penger og hoder :ler:

Jeg er veldig god med hodepassing. *nikker enig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest

Ka gjer ej i Second Life ?

D e en lang historie, men her e et kort utdrag:

Etter 2 dager med vandring etter Freebies (ting som e gratis, og d e mykje av dei) møtte ej ei jente og spurte ho om ho kunne tipse mej på kordan ej kunne tjene penga der inne. Visa-kortet mitt vil ikkje registrere sej så ej kan ikkje ta godt-beltate jobber, kun sitte i camping stoler og tjene 3 linden pr 10 min. og d e dødskjedelig.

Ho sa at hvis ej ville være slaven hinna så ville ho hjelpe mej-- Der er en ganske stor BDSM kultur derinne som ej tilfedligvis dumpa borti, heilt grønn fra før.. men ej tenkte at dette var spennende og nytt så ej sa ja.

Oss blei ganske tett, og etter ett par veke der ej var kjæledeggen hinna (ho kjøpte mej en katte-avatar) så fridde ho mej fra slave-haldet og villa ha mej som kjæreste istaden. Oss fekk en gut ilag (ho kjøpte en fødsels-pakke med barne-adopsjon) og levde lykkelig i lang tid, heilt til Mesteren hinna kom og tok ho fra mej (ja d viste sej at ho var en slave i et tidligere forhold + mykje svada). *Snipp Spann Snute* Eventyret e'kje heilt ute enda.. ej he'kje fast forhold i SL lenger men bruke mest tida til å scripte og bygge ting og tang. Det e no kos uansett, mykje gøy å finne på- vakre plasser å besøke og kjekke folk å treffe.

Sjåast i SL ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...