Malama Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Ja, jeg har ikke rota meg til å registrere meg enda, og på denne pc'n er det ikke aktuelt å laste ned noe (men den andre pc'n er vel sånnsett akkurat kommet hjem, men nå skal jeg se tv, så senere...?) Men jeg er kjempenysgjerrig... og lurer bare på.. hva gjør dere på inne i den verdenen egentlig?
Gjest DyneTryne Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jeg tar dop, drar på strippeklubber og danser litt på stanga, tar med meg erfaring hjem til kvinneguidenland, og danser horete for dem. :---)
Malama Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2007 I first life sover jeg, spiser, jobber og soler meg mens jeg leser bok, og jeg har dårlig samvittighet for å ikke planlegge bryllupsdetaljer. Tida går rasende fort, nemlig... Jeg skjønner at man kan gjøre "hva som helst", det var derfor jeg lurte på hva dere gjør
Gjest lillebøll Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Jeg er på Bryggen i Bergen og maler for 2Lindendollar per 10 min. Kjedelig, men jeg trenger penger.
Malama Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2007 Bryggen i Bergen er jo en fiiiin plass det, i alle fall nå som det er sol (irl) Men, når Isolde sier man kan gjøre ALT man gjør in first life, som jeg heller kaller in real life, så lurer jeg på om det stemmer... for meg virker det som om det flertallet av oss gjr irl gjør man IKKE i second life... (tenker da på det med å danne par/familie og få barn og sånn? Synes det virker som om second life er et evig singel-liv? Eller?
Isolde Cioc Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Nei da, man kan både ha sex og få barn og gifte seg i Second Life.
Malama Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2007 Ok, det hadde jeg gått glipp av. (men jeg ville nok slite med å "lissomgifte" "meg" med noen andre enn min kjære da...)
Isolde Cioc Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 .. i tillegg til å jobbe, diskutere, sosialisere, shoppe, kjøpe tomt, bygge hus, møblere hjem, gå på konsert, være på stranda, fikse seg på håret, sminke seg, kjøre bil, oppsøke nye spennende steder, få nye venner....
Isolde Cioc Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Ok, det hadde jeg gått glipp av. (men jeg ville nok slite med å "lissomgifte" "meg" med noen andre enn min kjære da...) Du får få kjæresten din inn i Second Life da, så kan du gifte deg med ham der inne også
Malama Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. juni 2007 Hehe, ja... men ejg får ham neppe til å gjøre det... Og i første omgang har jeg vel mer enn nok med å finne tid til å gjøre det selv, jeg "tør" ikke helt rett og slett fordi jeg er "redd" jeg blir helt avhengig, og har rett og slett ikke tid før bryllupet i alle fall. Men etter at vi kommer tilbake fra bryllupsreise, kanskje (dog antakelig leve som singel der da, ettersom han neppe tar turen inn der...)
Gjest Spring Hermit Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 Men hvor mye kan man gjøre uten penger? Ser lissom ikke noe annet å gjøre enn å gå rundt og sette seg fast i vegger jeg..
Gjest Silmarill Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 Men hvor mye kan man gjøre uten penger? Ser lissom ikke noe annet å gjøre enn å gå rundt og sette seg fast i vegger jeg.. Jeg har tjent penger på å spille gitar jeg
Gjest Spring Hermit Skrevet 7. juni 2007 #14 Skrevet 7. juni 2007 Hvor gjør dere dette da? Jeg kommer meg ingen steder pga. det dumme søket. Kan ikke noen lage en slurl til Bergen?
Cata Skrevet 7. juni 2007 #15 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har tjent penger på å spille gitar jeg Åssen fikk du plukka opp den gitaren?? Jeg prøvde, men skjønte aldri helt hva jeg skulle klikke på så jeg er fattig enda.....
Gjest Silmarill Skrevet 7. juni 2007 #16 Skrevet 7. juni 2007 Åssen fikk du plukka opp den gitaren?? Jeg prøvde, men skjønte aldri helt hva jeg skulle klikke på så jeg er fattig enda..... Det er ikke den gitaren du plutselig bare får(den vet ikke jeg heller hvordan skal brukes når jeg får den) men det er en gitar som ligger åpen i en kasse. Da høyreklikker du på gitaren og trykker på "sitte her" Så får du den bare og så spiller du gitar mens du selv egentlig bare kan spise
Cata Skrevet 7. juni 2007 #17 Skrevet 7. juni 2007 Søren. Jeg som satt planta på den gitaren i går . Men kan jeg spille gitar for det i dag? Nei. Jeg har evakuert til Sicily!!!
Gjest Reven Skrevet 15. juni 2007 #18 Skrevet 15. juni 2007 Sicily? Du er da DEN Globetrotteren da! Cata er forresten rå til å passe på penger og hoder
Gjest Reven Skrevet 15. juni 2007 #20 Skrevet 15. juni 2007 Dra til Cote d'Azur og legg deg på stranda. Å tjene 6 Lindendollar i timen for å sole seg er ikke det verste en kan gjøre mens en egentlig gjør noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå