Gå til innhold

Hvordan kan jeg...?


Cata

Anbefalte innlegg

Kanskje greit å ha en tråd med spørsmål om hvordan vi skal få til ting. Jeg har stadig vekk trøbbel med å teleportere. Får beskjed om at jeg ikke kan teleportere. Finner heller ikke noe godt svar på det på SLs egen helpfunksjon. Er det noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig det er områder med restriksjoner som vi ikke får lov til å teleportere til? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender Linden Lab har problemer med teleporteringen. Forsøk igjen litt senere om du får samme feilmelding flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Pilene? Mener du pilene som du kan bevege deg rundt meg?

Ja de blå pilene som er nederst på skjermen de som bla.gjør at jeg kan fly høyere og bevege meg rundt :sjenert: De er borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Ja de blå pilene som er nederst på skjermen de som bla.gjør at jeg kan fly høyere og bevege meg rundt :sjenert: De er borte

Huff, mine piler er også borte så jeg lurer også på hvordan jeg får dem tilbake?

I går teleporterte jeg til Money Island, men i dag så gikk det ikke.

Fillern :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Huff, mine piler er også borte så jeg lurer også på hvordan jeg får dem tilbake?

I går teleporterte jeg til Money Island, men i dag så gikk det ikke.

Fillern :tristbla:

:hallo: Jeg lurer fortsatt på det!

Det er faktisk flere steder jeg kom inn på i går som jeg ikke kommer inn på i dag...grrrrrr.

Hjelp meg da :sjenert: Kan det være noe jeg har trykket på i verktøymenyen som gjør at jeg ikke kommer inn overalt lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_bamse_*

Onsdager brukes av og til til oppdateringer. Det hender av og til da at det tar litt tid for å få ting på plass, akkurat nå er det problemer med search og teleport. Men er nok oppe igjen i løpet av kort tid skulle jeg tro.

:hallo: Jeg lurer fortsatt på det!

Det er faktisk flere steder jeg kom inn på i går som jeg ikke kommer inn på i dag...grrrrrr.

Hjelp meg da :sjenert: Kan det være noe jeg har trykket på i verktøymenyen som gjør at jeg ikke kommer inn overalt lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sere stadig vekk folk som jobber der inne. En gartner, en gatefeier og en gitarist. Hvordan klarer man å få til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Bamse_*

Det der kalles camping. Man trykker på en av disse campe tingene feks en gitarkasse , da får du tildelt en gitar. finn den i iventory å trykk wear til slutt trykker du sit on på gitarkassen. Så spiller du å tjener penger. P.S er dårlig å forklare men det er ikke så vanskelig ;)

Sere stadig vekk folk som jobber der inne. En gartner, en gatefeier og en gitarist. Hvordan klarer man å få til dette?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke hvordan man får opp pilene på skjermen.

Selv beveger jeg meg rundt ved å bruke musa, samt holde ctr + alt nede. Man kan da begeve seg rundt og bruke hjulet på musa til å zoome inn og ut med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Gjest

Problem med teleportering er vanlig i SL dessverre =/

D kan være fleire grunner til at d ikkje virker, den mest vanlige er at den simulatoren du er på vei til er nede. Prøv igjen seinere.

Andre grunner er om du ikkje he fyllt ut sikkerhets koden din på visa-kortet ditt (min feile på den så ej kan ikkje gjer d) og enkelte plasser krever faktisk at du har 'payment info on file' (dvs. registrert sikkerhetskoden din på visakortet)

Ej he ofte alle slags problem inkl. teleportering når d e mange folk logga inn i SL (over 40 tusen samtidig).. Men d gjeng stort sett greitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...