Gå til innhold

Står til med dere da jenter?


Cristycreme

Anbefalte innlegg

Heisann jenter.

Jeg føler for å klage meg litt... Jeg har 9 dager igjen til termin, men nå kan lille gull godt komme til verden. Kroppen er skikkelig hoven, det er altfor varmt og halsbrannen er værre enn noen gang... :icon_frown:

Er det andre som er begynt å bli litt lei... Eller klarer dere å nyte tiden før dere popper?

Endret av Cristycreme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titter frem jeg...For det er så koselig smuglese her hos dere "likesinnede" ;)

Jeg har nå drøye to uker til termin og syns egentlig det er ganske spennende tider her for tida...Jeg kjenner at kroppen driver og forbereder seg nå, og blir slettes ikke overrasket om Knerten dukker opp en av dagene :) . Det er i grunnen litt skummelt å tenke i de baner, for da kan jo de siste dagene bli gaaanske lange :sjenert: . Men samtidig nyter jeg å kjenne på den fantastiske jobben kroppen min bedriver for tida, så jeg klager absolutt ikke!

Lykke til i innspurten unge damer :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har en evighet igjen og er mega lei. Vil ha tilbake kroppen min....

Og så hadde det passet mye bedre om han kom nå, for da kan vi liksom planlegge sommeren :ler:

Beina er store som tømmerstokker, og knokkelen på ankelen er helt forsvunnet - hihi

Men ellers så går det helt greit. Sover mye på dagen så får jo ikke gjort noe. Skal nok klare å holde ut ;)

Gleder meg masse til å hilse på den lille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har en evighet igjen og er mega lei. Vil ha tilbake kroppen min....

Godt å høre at noen har det på samme måte! Jeg har vært ok hittill, men idag er jeg så sliten at jeg orket ikke gå med klær engang! Godt tips å tulle rundt seg et laken og holde seg inne eller i hagen på varme dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 uker igjen til termin og håper knøttet blir der inne en stund til for jeg har så utrolig mye å ordne først :) Er mye plaget med bekkenløsning og halsbrann, men ellers føler jeg meg ganske kjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også ei som er temmelig sliten nå! Har vært i veldig god form hele svangerskapet, ikke hatt plager med bekkenet eller noe, men med varmen kom plagene :dåne: Jeg har fått veldig mye vann i kroppen, har problemer med å gå, faktisk. Ansiktet og hendene har også hovnet opp, jeg føler meg kjempetung!! Gledet meg til at sommeren skulle komme slik at jeg kunne være mye ute, men sånn det er nå, så orker jeg kun å ligge på sofaen foran vifta og drikke vann...

Har termin 16. juni. Så uansett er det ikke lenge igjen, trøster meg med det. Gleder meg SÅNN til å teffe den lille!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja i dag har jeg også hovnet forferdelig opp. Føler meg som en dårlig stappet pølse.. Blir fantastisk å se hvem man har gått rundt og båret på så lenge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...