Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har peiling på hvilke land som har innført røykelov a la Norge? Eller som har andre særregler for røyking?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg får ikke åpnet denne linken. ("server not found"). Har forsøkte både i går og i dag. Noen som vet om andre tilsvarende sider?

Skrevet

Hei

Linken funker fint for min del :-)

Når det gjelder røying så ble jeg imponert da jeg landet på OR Tambo international flyplassen i Johannesburg. På flyet sa de at det var innført totalforbud når det gjelder røying i hele terminalbygget. Kanskje de burde tenke på det på Kastrup også for de røykesonene som de har funker ikke spesielt godt.

For et par år siden landet jeg på flyplassen i Alicante og der var det et stort røyking forbudt skilt på en søyle...og rett under skiltet sto to stykker og dampet :ler:

Skrevet (endret)

Vet ikke om du trenger å vite det, men Tyskland har så godt som ingen restriksjoner på hvor man har lov til å røyke. Nå har det endelig kommet røykfrie vogner og røykeområder på flyplasser o.l. Mange museer m.m har også blitt røykfrie, men stort sett er det er land der kan dampe i vei så mye man vil når man vil.

Endret av Grønt blad
Skrevet

Er det ikke Irland som har innført røykelov tilsvarende den norske?

Skrevet

Island innførte røykelov tilsvarende den norske 1. juni i år, og England kommer med en fra 1. juli.

• 2 uker senere...
Gjest Catwoman
Skrevet

Hva med nederland? Er det lov å røyke på flyplassen i Amsterdam feks?

Skrevet

Nei, Schiphol er røykfri. Du får muligens lov å røyke på enkelte serveringssteder på flyplassen. Nederland er heldigvis foreløpig uten røykelov. Men leste nylig at det kommer en lov der også (med adskilte røykerom uten servering).

Skrevet
Er det ikke Irland som har innført røykelov tilsvarende den norske?

Irland var et av de første som innførte røykelov, før Norge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...