Gjest Gjest Nina Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Hei Jeg mangler studiekompetanse fra vgs, men har nå 60 studiepoeng fra høyskole. Blir disse 60 poengene nå å anse som generell st.komp, slik at jeg kan søke andre høyskoler med disse karakterene? Vh Nina
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Hei Jeg mangler studiekompetanse fra vgs, men har nå 60 studiepoeng fra høyskole. Blir disse 60 poengene nå å anse som generell st.komp, slik at jeg kan søke andre høyskoler med disse karakterene? Vh Nina Noen som vet?
Gjest enois Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Nei... Jeg tror ikke de teller, men er ikke helt sikker.
Gjest Frysepulver Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Søkjarar som ikkje har generell studiekompetanse etter reglane ovanfor, men som er over 25 år og har fullført og bestått eksamen frå høgskole- eller universitetsstudium av minst eitt års lengd (eller to halvårige studium), har generell studiekompetanse. Avbrote studium gir ikkje generell studiekompetanse. http://info.samordnaopptak.no/soeking_og_o...tudiekompetanse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå