Tiit Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg er så treg på å lese alt på sånne sider, og trenger kjappversjonen. Koster det noe i utgangspunktet? Er det noe jeg abbonerer på? Er det trygt? Noen som kan gi meg noen stikkord her?
Crazee Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Kostar ingenting i utgangspunktet, nei. Du kan - om du vil - kjøpa ekstra Linden Dollars som du kan bruka på diverse der inne. Du kan òg laga ting du kan selja (utan å måtta betala noko for det privilegiet) der inne, og slik sett tena litt ekstra. Om det er trygt? Kjem an på kor lett du blir hekta på slikt, det...
Isolde Cioc Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Det koster ingen ting å registrere seg. Det koster heller ingen ting å være i Second Life, men om du vil handle nye klær, hus mm, koster det litt. Det går fint å være der uten å bruke penger, man kan lage klær og alt annet selv
Gjest Silmarill Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Det er en del herfra som er der, selv sitter jeg i KGbåten å soler meg Ser ut som jeg sover da jeg har satt meg selv på pause
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå