Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Er det noen jenter som liker at mannen på en måte skrur eller roterer med pikken samtidig som han støter inn, i stedet for å bare støte rett inn og ut?
Gjest Alyx Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Nå måtte jeg tenke hardt her, men jeg tror ikke min klarer å få til akkurat det der, så jeg vet ikke.. Skru og dytte inn på en gang høres da veldig vanskelig ut??
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Etter at jeg har stukket pikken inn, pleier jeg å rotere hele kroppen rundt og rundt som rotorbladene på et helikopter ved å balansere på armene. Når jeg er helt inne, roterer jeg tilbake. Og slik fortsetter det.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Etter at jeg har stukket pikken inn, pleier jeg å rotere hele kroppen rundt og rundt som rotorbladene på et helikopter ved å balansere på armene. Når jeg er helt inne, roterer jeg tilbake. Og slik fortsetter det. Siden jeg er høy, pleier jeg bare å ta henne med høyre hånd rundt livet, tre henne på, og så holde bena hennes rett ut, og snurre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå