Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Ved dusj på morgenen og påføring av deodorant., holder deodoranten helt til neste morgen (24 timer) uten å kjenne antydning til "svettelukt"? Eller påfører dere på kvelden også? Vet ikke hvor ofte det blir anbefalt å maksimalt påføre pr. dag..
~white lady~ Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Ved dusj på morgenen og påføring av deodorant., holder deodoranten helt til neste morgen (24 timer) uten å kjenne antydning til "svettelukt"? Eller påfører dere på kvelden også? Vet ikke hvor ofte det blir anbefalt å maksimalt påføre pr. dag.. Jepp! Men nå har jeg aldri vært en sånn "svette person" heller da. Eller kanskje jeg bare har en veldig bra deo... Jeg tror ikke det er skadelig å påføre deo flere ganger i løpet av en dag. Du vil isåfall merke det på huden.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Heisann! Jeg tar på om morgenen, etter dusjen. Det holder som regel. Men hender at jeg dusjer på kvelden nå når det er så varmt, da påfører jeg deodorant igjen... Hvis man har behov for å bruke deodorant flere ganger daglig, bør man kanskje snakke med lege, for det er ikke helt normalt. Slitsomt å svette ut klær og stinke, kanskje det finnes noe som kan gjøres? Legen kan ihvertfall gi tips om en skikkelig deo som funker bedre enn Sterilan, Dove og andre man kjøper i dagligvaren.
Gjest Yoletta Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Tar på etter dusj..Holder stort sett hele dagen
Ce'Nedra Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Tar på om morgenen, det holder. Nå som det er så varmt, bruker jeg gjerne en deo som heter Stop 24 (eller lign.) på kvelden i tillegg.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Tar på etter dusj om morgenen,og det holder hele dagen. Hvis jeg dusjer flere ganger i løpet av dagen,så har jeg på deo da også
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Ja, holder hele dagen hos meg også Men holder det helt frem til neste morgen? Jeg føler jeg kan ane antydning til "små svette" neste morgen, og selv om jeg skal rett i dusjen så hater jeg å bare ane det i en liten periode. Så derfor burde jeg kanskje smurt på på kvelden også, så man lukter 100 % fresht neste morgen også..
Gjest Lentic Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 For meg holder det hele dagen, men det holder IKKE over natten. Ikke så sexy å våkne småsvett ved siden av sin kjære ... men så lenge jeg vasker meg under armene før jeg legger meg (uten å ta på deo) så lukter det naturlig om morgenen.
Gjest Alou Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Det holder vanligvis med èn gang pr. dag, men når jeg har trent tar jeg på noe etter dusjen.
Karamell Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Ikke så deilig å våkne småsvett ved siden av sin kjære? Ikke for å virke frekk altså, men hvor skal man kunne ha et avslappet forhold til kroppen sin om ikke man kan ha det hjemme sammen med sin kjære? Nå føler jeg ikke at jeg lukter svett om morgenen, men lukter søvn. Om dere skjønner hva jeg mener. Mannen min elsker hvordan jeg lukter når jeg har sovet han.. Men ellers har jeg på deo hver gang jeg dusjer, dvs hver morgen og etter evt dusj senere på dagen etter jobb eller liknende.
-Simba- Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Tar kun på etter jeg har dusjet. Har i grunnen aldri tenkt på å ta på meg deo flere ganger uten å vaske meg først..
Gjest Vampyra Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 Ikke så deilig å våkne småsvett ved siden av sin kjære? Ikke for å virke frekk altså, men hvor skal man kunne ha et avslappet forhold til kroppen sin om ikke man kan ha det hjemme sammen med sin kjære? Tenkte det samme Min deo holder stort sett hele dagen, men jeg kunne sikkert vasket meg og tatt på ny om kvelden, men det gidder jeg ikke for min sambo ligger ikke og sniffer meg under armene likevel
Karamell Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 Tar kun på etter jeg har dusjet. Har i grunnen aldri tenkt på å ta på meg deo flere ganger uten å vaske meg først.. Ja, jeg tror det funker dårlig å kamuflere gammel svette med et strøk deo. Det må vel være det værste det? Å sitte sammen med noen på bussen som du kjenner ikke har dusjet og prøver å kamuflere med masse parfyme?
-Simba- Skrevet 7. juni 2007 #14 Skrevet 7. juni 2007 Ja, jeg tror det funker dårlig å kamuflere gammel svette med et strøk deo. Det må vel være det værste det? Å sitte sammen med noen på bussen som du kjenner ikke har dusjet og prøver å kamuflere med masse parfyme? Ja, da er det vel jaggu meg bedre at det kun lukter svette...
Noodle Skrevet 7. juni 2007 #15 Skrevet 7. juni 2007 Du merker det når den ikke virker lenger Jeg tar på deo om morgenen, og etter dusj om ettermiddagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå