chimp Skrevet 12. mars 2003 #21 Skrevet 12. mars 2003 Huff, dette likte jeg dårlig..... D der m gudfryktigheten stemmer jo overhoder ikke......Dobbeltmoralsk......hmmm :o Du er Britney Spears! Hardtarbeidende, utfordrende, gudfryktig og mange gutters drøm. Noen vil også si vulgær og dobbeltmoralsk. Men det er de som ikke liker deg!
Labella Skrevet 12. mars 2003 #23 Skrevet 12. mars 2003 Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet. Ikke det verste utfallet - bortsett fra de gudegreiene da
koldbruna Skrevet 12. mars 2003 #25 Skrevet 12. mars 2003 Jeg ble også BJØRK....og jeg aldri hørt noe særlig på henne. koldbruna
*Lavendel* Skrevet 14. mars 2003 #27 Skrevet 14. mars 2003 Ble Bjørk, jeg.... :-? Sier kanskje litt om meg....
Ruby Skrevet 15. mars 2003 #28 Skrevet 15. mars 2003 He he, testet mannen min og her er hans resultat; Du er Bono ! En levende legende, kjent for glødende engasjement i sosiale spørsmål. Noen mener du begynner å bli gammel og stiv, men så spiller du dem av scenen når du får sjansen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå