Gå til innhold

Hvilken popstjerne er du ?


Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er Jennifer Lopez! Vakker og sensuell, vet å føre deg og forføre. Går ikke av veien for å vise frem andre fortrinn enn sangtalentet. Dansestegene er kanskje viktigere enn stemmeprakten, men de er til gjengjeld solide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet.

Eh.. jeg svarte da klart og tydelig at jeg ikke trodde på noen gud.

Men pytt-pytt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Jeg tok testen nå og gjett hvem jeg ble da Bjørk :ler:

Du er Björk! Nyskapende, sær og avantgardistisk. Gjennomført i alt fra musikk, opptreden, klesdrakt og oppførsel. Du kan være hissig og uberegnelig, men det kjennetegner vel det kunstneriske lynnet?

Men for noen år siden fikk jeg faktisk høre at jeg lignet på henne også, skjønner ikke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jennifer Lopez.....

Jasså jasså.... Liker og danse da men stemmen er ikke noe å skryte av, så det stemmer kanskje???????? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er Madonna! Popbransjens gudmor, ikke redd for å fornye deg og utfordre. Nå også med familien høyt prioritert. Onde tunger hinter om at du også er glad i makt og kontroll, men det får alle driftige damer høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Courtney Love! Sjokkerende og alternativ. Opprørsk, men likevel med et ønske om å bli godtatt av de etablerte. Ofte vulgær på grensen til det latterlige, men tar deg alltid sammen når det trengs. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

YI-HAAA!!!

Jeg er Beck!

Og hvis Beck er meg, er det ikke rart at han er en av favorittene mine!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Jennifer Lopez! Vakker og sensuell, vet å føre deg og forføre. Går ikke av veien for å vise frem andre fortrinn enn sangtalentet. Dansestegene er kanskje viktigere enn stemmeprakten, men de er til gjengjeld solide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet.

Setter ikke akkurat Gud i høysetet da men..... kul og funky diva, definitivt!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Jennifer Lopez! Vakker og sensuell, vet å føre deg og forføre. Går ikke av veien for å vise frem andre fortrinn enn sangtalentet. Dansestegene er kanskje viktigere enn stemmeprakten, men de er til gjengjeld solide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet.

Skjønner heller ikke det med Gud når jeg svarte at jeg ikke var religiøs, men resten kan jeg da godt like :P

Jennifer

-kul og funky diva-

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet.

:o hæ..... ja ja.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet.

Jaja, er ikke akkurat så religiøs av meg, men... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet."

Hmmmm...javel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...