Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Jeg tenker litt på noe. Min nåværende kjæreste er omskåret, og etter at jeg har suget ham så kliner vi ofte. Før har jeg opplevd, med tidligere kjærester, at de ikke ville kysse meg på munnen etter at jeg har suget dem. Jeg lurer på om det kan være fordi de synes selv de er skitne der nede. Typen min mener ihvertfall han er veldig ren der, spesielt pågrunn av at han er omskåret. Så kanskje derfor han er trygg på å kysse meg etterpå..?
Gjest Catwoman Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Tror kanskje heller det er at de ikke liker å smake på seg selv?
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Har opplevd flere menn som ville kysset etter at jeg hadde svelgt sæden deres. Tilogmed opplevd å gi litt til en også og han tente veldig på det!
Ce'Nedra Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 (endret) Tror det har lite med at han er omskåret å gjøre. Noe gutter synes det er greit å kysse etterpå, andre synes det er ekkelt. Endret 5. juni 2007 av Ce'Nedra
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Tror det har lite med at han er omskåret å gjøre. Noe gutter synes det er greit å kysse etterpå, andre synes det er ekkelt. Jepp. Sier meg enig her. Dette gjelder vel jenter også, noen liker-, og noen liker ikke å kysse mannen etter at han har slikket "nedi der"... Og begge deler er normalt for begge kjønn. og har nok nødvendigvis ingenting med omskjæring å gjøre. Smaken er som baken
Gjest Eir Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Jeg tror det har lite med å være omskjært å gjøre, og hvorvidt man er ren kommer jo mest an på personlig hygiene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå