Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Jeg bruker Yasmin p piller,men jeg år ikke mensen når jeg ta en pillefri uke, jeg får bare noe brunt ekkelt gush, hehe.. Hvor ble mensen av?? Andre med samme erfaring?? Jeg har da aldri vært noen stor-bløder, men alikevel..
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jeg bruker Yasmin p piller,men jeg år ikke mensen når jeg ta en pillefri uke, jeg får bare noe brunt ekkelt gush, hehe.. Hvor ble mensen av?? Andre med samme erfaring?? Jeg har da aldri vært noen stor-bløder, men alikevel.. Enkelte ganger blir mensen rar med pillebruken:) helt vanlig. jeg og får det. veldig ekkelt..
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Vanlig virkning/bivirkning av hormonprevensjon. Livmorslimhinnen brytes ned for å hindre implantasjon, og dermed blir blødningen mindre. Hadde det selv, og spesielt på slutten når jeg brukte de. De 2 første årene etter jeg sluttet på de hadde jeg heller ikke reell mens, kun det brune gørret i perioder. Nå er så vidt jeg vet alt normalt igjen, men det har jammen tatt sin tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå