Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 http://www.jes-extender.dk/cms.ashx/!l...b-NO/front.html Med denne er det dokumentert at man kan øke penisstørrelsen 24% i lengden og 19% i tykkelsen. Man kan justere den litt for å fokusere mer på tykkelse enn lengde eller omvendt og man kan også legge til visse strekke og presseøvelser med hendene som gir ytterligere lengde eller brede. Siden jeg er 17,5 i lengde og 13 i omkrets, kan jeg derfor nesten velge den størrelsen jeg vil innen rimelighetens grenser. Jeg lurer derfor på hvilken størrelse jeg burde velge. 19,20,21,22 i lengde? 14,15,16 i omkrets? Jeg vil jo gjerne bli så stor at det er optimalt for de fleste damer,, men ikke så stor at jeg blir for stor for veldig mange.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Det du egentlig vil høre er vel at penisen din er over gjennomsnittet og at du ikke behøver jes-extender? http://www.side2.no/sexogsamliv/article1088325.ece
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Det du egentlig vil høre er vel at penisen din er over gjennomsnittet og at du ikke behøver jes-extender? http://www.side2.no/sexogsamliv/article1088325.ece Det gjennomsnittet som legges ut i vitenskapelige artikler, tror jeg ikke stemmer. Med tanke på hvor mange bare her på KG som har vært borti en på godt over 20, er jeg overbevist om at det reelle snittet i Norge er på nærmere 18-19 enn 15.
Cognizance Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Øøø det er heller omvendt, at de med små peniser ikke stiller opp i undersøkelser slik at de gjennomsnittsmålingene overdriver. Penislengde er ikke normalfordelt, halen på oppsida er lenger enn halen på nedsida. Det finnes flere abnormt store peniser enn virkelig små.
Adina Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Tja, hvilken mann gidder vel eller har tid til å bruke flere timer daglig på å forsøke å få større penis? Det er jo ikke akkurat gjort i en håndvending.... 1
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Tja, hvilken mann gidder vel eller har tid til å bruke flere timer daglig på å forsøke å få større penis? Det er jo ikke akkurat gjort i en håndvending.... En som synes han er for liten? Om det har sammenheng med hva andre synes, går ofte ikke hånd i hånd
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 En som synes han er for liten? Om det har sammenheng med hva andre synes, går ofte ikke hånd i hånd ... Jeg er 20, og skulle gjerne hatt et par cm til. Men jeg tror ikke jeg orker å kjøpe dette apparatet, og ikke minst bruke det :D
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Det er ikke nødvendigvis så mye stress å bruke det. Å ta den av og på er vel egentlig det eneste og det går fort. Å ha den på hjemme er ikke noe problematisk og føles ikke som en jobb
Gjest =tentacle= Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Hvis jeg var din kjæreste, ville jeg bedt deg om å ikke tukle med størrelsen.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Hvis jeg var din kjæreste, ville jeg bedt deg om å ikke tukle med størrelsen. Sett i gang å bygg monsterpikken omgående, det er ganske klart fra tidligere emner her på KG at stor pikk er å foretrekke i en hver situasjon. Dette er jo en annen klassisk tråd hvor kvinner sier en ting, men i det stille for seg selv mener noe helt annet.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 http://www.jes-extender.dk/cms.ashx/!l...b-NO/front.html Med denne er det dokumentert at man kan øke penisstørrelsen 24% i lengden og 19% i tykkelsen. Man kan justere den litt for å fokusere mer på tykkelse enn lengde eller omvendt og man kan også legge til visse strekke og presseøvelser med hendene som gir ytterligere lengde eller brede. Siden jeg er 17,5 i lengde og 13 i omkrets, kan jeg derfor nesten velge den størrelsen jeg vil innen rimelighetens grenser. Jeg lurer derfor på hvilken størrelse jeg burde velge. 19,20,21,22 i lengde? 14,15,16 i omkrets? Jeg vil jo gjerne bli så stor at det er optimalt for de fleste damer,, men ikke så stor at jeg blir for stor for veldig mange. Hehe, ja du får ha lykke til med eksperimentet. Noe sier meg at det ikke er så enkelt som du vil ha det til. _Hvis_ det fungerer slik som du sier, så må du ha nerver av rustfritt stål og disiplin fra en annen verden for å oppnå målbare forskjeller. De "dokumenterte" resultatene du snakker om var 6-12 måneders bruk, ved 12 (!!!) timers bruk daglig. Vil du kaste bort ~2200-4400 timer av livet ditt på noe som muligens fungerer? Men det er ikke mitt liv det er snakk om, heldigvis.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 (endret) Hehe, ja du får ha lykke til med eksperimentet. Noe sier meg at det ikke er så enkelt som du vil ha det til. _Hvis_ det fungerer slik som du sier, så må du ha nerver av rustfritt stål og disiplin fra en annen verden for å oppnå målbare forskjeller. De "dokumenterte" resultatene du snakker om var 6-12 måneders bruk, ved 12 (!!!) timers bruk daglig. Vil du kaste bort ~2200-4400 timer av livet ditt på noe som muligens fungerer? Men det er ikke mitt liv det er snakk om, heldigvis. Feil, dette er riktig: Jes-Extender penisforlenger kan brukes når som helst for så lenge som helst på arbeid eller i fritiden, avhengig av din personlige tidsplan. Det er det totale antallet timer Jes-Extender penisforlenger brukes sammen med strekkraften som bestemmer resultatet av behandlingen. Sitatet er forkortet. Resten finner du her. Trille (mod) Endret 5. juni 2007 av Trille
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 Feil, dette er riktig: ... I tillegg er dokumentasjonen på at den virker svært god og garantert for av annerkjente norske og internasjonale leger. Javisst, hvis man tror på alt man leser på internett (iallefall om penisforlengelse), så er det ikke grenser for hvor bra man kan få det. Sier bare at du burde være litt mer skeptisk til slike ting og sette deg inn i annen dokumentasjon enn den som er tilgjengelig fra produsentenes side før du setter igang. Men det er kanskje akkurat denne blinde troen (les: placebo) som gjør at det muligens fungerer?
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #14 Skrevet 5. juni 2007 Det gjennomsnittet som legges ut i vitenskapelige artikler, tror jeg ikke stemmer. Med tanke på hvor mange bare her på KG som har vært borti en på godt over 20, er jeg overbevist om at det reelle snittet i Norge er på nærmere 18-19 enn 15. Hehe, ja du er inne på noe
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 5. juni 2007 #15 Skrevet 5. juni 2007 Jeg skal investere i denne. Er bare 15 år ennå, men kuken vokser ikke mer. Den er 14-15 cm, men tynn, 11 cm i omkrets. Kanskje 12 på det tykkeste. Jeg føler selv at de fleste jenter vil ha megakuk, så hvorfor ikke kjøpe en sånn?
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #16 Skrevet 5. juni 2007 Jeg føler selv at de fleste jenter vil ha megakuk, så hvorfor ikke kjøpe en sånn? heh, ja det er inntrykket man får hvis man leser dette forumet for ofte. Realiteten er noe helt annet.
Gjest Gjest_Jens_* Skrevet 5. juni 2007 #17 Skrevet 5. juni 2007 heh, ja det er inntrykket man får hvis man leser dette forumet for ofte. Realiteten er noe helt annet. Ja. hvis virkeligheten var som her på forumet hvor jentene "er lei av liten" og bare vil ha 20+, da ville 80-90% av norske menn vært unkarer hele livet. Og de andre hatt haremer på 10 kvinnfolk hver. Men de fleste av oss med normale størrelser vet at det er utrolig skjeldent den store kjærligheten går tapt p.g.a. noen cm pikk..
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #18 Skrevet 5. juni 2007 Ken Purvis som er norges fremste ekspert på menns underliv er kun en av mange seriøse leger og forskere som går god for produktet. Derfor kommer dette produktet i en helt annen kategori enn alle andre penisforlengerprodukter man finner på nettet. Purvis og tilsvarende eksperter går hardt ut mot det meste av andre produkter.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #19 Skrevet 5. juni 2007 http://www.jes-extender.dk/cms.ashx/!l...b-NO/front.html Med denne er det dokumentert at man kan øke penisstørrelsen 24% i lengden og 19% i tykkelsen. Man kan justere den litt for å fokusere mer på tykkelse enn lengde eller omvendt og man kan også legge til visse strekke og presseøvelser med hendene som gir ytterligere lengde eller brede. Siden jeg er 17,5 i lengde og 13 i omkrets, kan jeg derfor nesten velge den størrelsen jeg vil innen rimelighetens grenser. Jeg lurer derfor på hvilken størrelse jeg burde velge. 19,20,21,22 i lengde? 14,15,16 i omkrets? Jeg vil jo gjerne bli så stor at det er optimalt for de fleste damer,, men ikke så stor at jeg blir for stor for veldig mange. Dette er jo helt klart humbug. Mulig den kan bli litt lengre, men da vil den samtidig bli tynnere.
Gjest El Patron Skrevet 5. juni 2007 #20 Skrevet 5. juni 2007 (endret) -- Endret 8. juli 2007 av El Patron
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå